fallback

Alfa Romeo обнови Stelvio в стила на Tonale

Кросоувърът получи тройни LED-фарове и дигитално оборудване

По-големият кросоувър на Alfa Romeo – Stelvio, беше сериозно обновен, като новостите са в стила на показания наскоро по-малък модел Tonale. Актуализираният модел ще се появи на пазара през февруари 2023 г., като промените засягат както външния вид, така и оборудването на модела.

Alfa Romeo Stelvio, моделна година 2023, запазва практически непокътнати формите и стила, които направиха този SUV популярен, като промените се фокусират върху фаровете. Отпред можете да видите светлинните с три Full-LED адаптивни матрични фара - решение, вдъхновено от Tonale, но също и от историческата Alfa Romeo SZ и концепцията Proteo. Тези нови фарове също така включват динамични дневни светлини и мигачи, добавяйки адаптивни къси светлини, автоматични дълги светлини и осветление за добре дошли и затваряне. Промени има по решетката и двата долни въздухозаборника.

В салона приборният панел вече е с цифров, като 12,3-инчовият TFT-дисплей, може да бъде преконфигуриран според три различни теми. Конфигурацията Evolved подобрява централната част, като същевременно запазва двата странични панела. Режимът Relax се стреми към максимална простота на съществената информация и наследството, което се отнася до историческите модели на Alfa Romeo, с обърнати числа в крайния край на скоростомера.

В останалата част кокпитът потвърждава стила и оборудването на изходящия модел, включително наличието на Alfa Connect Services и функцията My Remote за отдалечена проверка на състоянието на автомобила на смартфона. За първи път технологията NFT (Non-Fungible-Token) се появява при Stelvio, като на практика тя представлява таен и непроменим цифров регистър, в който се отчита основната информация и данни за живота на отделния автомобил.

В момента има малко информация за механиката на модела, но Alfa Romeo потвърждават наличието на Stelvio на 2,2-литров дизелов двигател със 160 к.с. и задно задвижване. Ще се предлага и дизелово Q4 със същия мотор, но с 210 к.с. и задвижване на всички колела, както 2.0 турбо бензиново Q4 с 280 к.с. Всички са съчетани с 8-степенна автоматична скоростна кутия ZF.

При ниво на оборудване Veloce винаги има възможност за добавяне на Q2 самозаключващ се заден диференциал, както за Stelvio със задно предаване, така и за интегралните Q4. Окачването е с двойни лостове отпред и мултилинк с четири и половина рамена отзад.

Все още няма официална информация за цените на обновеното Stelvio, както и за промените по топ-версията Stelvio Quadrifoglio, която обаче бе „заловена“ по време на тестове и вероятно ще бъде представено по-късно.

Още снимки на обновеното Stelvio - вижте в галерията:

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Стелвиото е топ още откакто излезе. Това му е втори фейслифт.Кога ли ще видим изцяло нов модел?
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Красота а тези които имат критики към марката Алфа Ромео. Да си карат немските дървета честито .
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Красота а тези които има критики към марката Алфа Ромео. Да си карат немските дървета честито .
  • #4
    //// ( преди 1 година )
    Така си е. Явно не си карал Алфа.https://***.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek
  • #3
    v-1 ( преди 1 година )
    Красиво, ама алфа :))))
  • #2
    //// ( преди 1 година )
    Да, но с аналоговите уреди, повече ми допада интериорът.
  • #1
    Иван ( преди 1 година )
    Красота.
fallback
Последни