IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen ще върне бутоните на волана

VW признава, че хората не харесват чувствителни на допир контроли

Германската компания Volkswagen ще направи завой в прилагането на част от най-съвременните технологии и дори може да се каже, че ще направи крачка назад, като ще върне физическите бутони на волана. Новината идва от изпълнителния директор на гиганта от Волфсбург – Томас Шефер.

 

volkswagen-golf-r-20th-anniversary-edition (4).jpg

 

„Ние избистряме нашето портфолио и нашия дизайн, както и опростяваме управлението на нашите превозни средства. Например, връщаме волана с физически бутони! Това е, което клиентите искат от VW“, информира Шефер в социална мрежа за делови контакти LinkedIn.

Volkswagen беше силно критикуван за инсталирането на чувствителни на допир сензорни контроли от двете страни на кормилото на някои от най-новите си продукти. Изглежда, че производителят се е вслушал в отзивите на хората и обещава да реши проблема, като се върне към конвенционалните бутони, които просто се натискат. Новите технологии са страхотни, но защо да се променя нещо, което работи перфектно от десетилетия.

 

volkswagen-golf-r-20th-anniversary-edition.jpg

 

Обновеният Golf, който трябва да се появи през 2023 г., може да бъде първият, който ще се отърве от сензорния панел. В края на миналия месец беше забелязан прототип с масивен сензорен екран за информационно-развлекателната система, но с традиционни контроли от волана. Много собственици биха казали, че връщането на старите бутони решава само половината от вътрешните проблеми на колата, съобщава Motor1.

Каквито и промени VW да възнамерява да приложи през следващата година с фейслифта на Golf, вероятно ще бъдат пренесени към сродните модели SEAT/Cupra Leon и Skoda Octavia. Да не забравяме, че Golf вече е получил повече мощност на инфоразвлекателната система за по-бърза работа. Имаше и някои проблеми със софтуера, който беше подобрен с актуализации.

 

 

0 от 500
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    FenIX ( преди 2 години )
    Това с тъч бутоните е голяма глупост. Непрактична мода. Оня ден карах кола при която всичко беше на тъчскриин. За всяко нещо - радио, климатик и тн. трябва да се вгледаш къде точно натискаш и какво става. При колите с физически бутони хвърляш бегъл поглед къде е копчето и няма нужда да гледаш вече. Много по удобно и най вече безопасно.
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    На волана трябва да има или физически бутони или да няма никакви. Не трябва да им повърхности чуствителни на докосване. ЕК се сети да изисква инсталацията на какви ли не системи в автомобила и универсални зарядни, а пък пропусна да нещо толкова важно.
  • #2
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Не е вярно. Последното им поколение волан, засега само на Плад, е САМО с капацитивни бутони. Говореше се, че ги готвят и за Model 3 и Y, но засега слава-богу не са пренесли промяната.
  • #1
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ами нормално. Дори Тесла, която маха абсолютно всички излишни копчета и ги мести на тъч дисплея, не е заместила обикновените копчета и джойстици на волана с тъч, а от volkswagen решиха да се правят на много иновативни и да пестят от копчета. Не че и те не направиха глупост с щурвала вместо волан, но май и те върнаха крачка назад с нормален кръгъл волан.