fallback

Албанско такси Mercedes навъртя 1,5 милион километра

Двигателят на произведения през 1993 г. седан не е сменян (ВИДЕО)

Когато сте таксиметров шофьор, вашият работен инструмент е здрав и вие се грижите за него, той може да работи колкото желаете, без изобщо да се повреди. Доказателството е този Mercedes-Benz E 200 diesel (W124), произведен през 1993 г., който досега е изминал повече от 1,5 милион километра.

Седанът принадлежи на 70-годишен албански таксиметров шофьор, който го е внесъл от Германия преди 15 години. В момента на заснемането на видеото колата е с пробег от 1 584 589 км, но километражът показва 584 589 км, защото се е върнал на нула след достигане на милион километра.

Луан Нина - настоящият собственик на таксито, уверява, че двигателят е оригинален и никога не е сменян. Той твърди, че е имал проблем само с гарнитурата на главата на цилиндрите, която е ремонтирал. Албанецът обаче не казва дали останалите механични компоненти на автомобила са оригинални.

Според Нина, най-важното в случая е поддръжката на колата. Този Mercedes се движи по улиците на втория по големина град в Албания – Дуръс, който е разположен на брега на Адриатическо море и е посещаван от огромен брой туристи всяка година.

Интересното е, че всяка трета кола, регистрирана в Албания, е употребяван Mercedes-Benz (поне така твърдят авторите на материала). В страната има повече от 212 000 Mercedes-Benz по пътищата, като повечето от тях са доста стари, тъй като са на повече от 10 години.

fallback
  • #11
    А ( преди 10 месеца )
    Извинете КАТО ГЛЕДАМ!
  • #10
    А ( преди 10 месеца )
    Като глезав ФУГИТЕ на предния капак, без малко да му повярвам!
  • #9
    Trial ( преди 2 години )
    До ком. #5Много ясно, как - с репресии. Как иначе?!На зелените затоплисти затова им викат дини - отвън зелени, а отвътре - до червивост червени.
  • #8
    Volvo ( преди 2 години )
    Има доста да гони рекордьора Volvo P1800
  • #7
    Д-р Исня ( преди 2 години )
    Опитва се да получи безплатно нов автомобил от Щутгарт, но немците не ядат доматете с колцете.
  • #6
    До по долния ( преди 2 години )
    Ами така де, нали затова се възмущавам защо след още три години питат къде са електромобилите с новите батерии и милион километра? Тези за които ми говориш са от 2012 година и не са предназначени за електромобили а са произвеждане от panasonic за лаптопи. Новите батерии са много по- издръжливи, но все още няма на въртели милиони километри по разбираеми причини.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    И как ще го убедите тоя човек да смени Мечо, за електрик?
  • #4
    До 1 ( преди 2 години )
    Осъзнаваш ли колко си противоречи? Точно както е казано от теб, това са километри за 30тина години, а не за три, което е почти невъзможно. Другото е че тук не е сменян агрегата, а само гарнитура, защото при такива километри на пасаторите в статиите е описано, че са смяняни по няколко пъти батериите и електродвигателите. Демек е останало само купето, освен ако не го е убила ръждата, защото при тресла това става още на 3-4та година,което ще рече, че двигателя е непобедим за пасаторите.
  • #3
    Анонимен ( преди 2 години )
    И от кога 1.5 милиона километра са много за дизелов Мерцедес от 90-те години? Това отдавна не е рядкост, като нищо може и да е на 2.5 или 3.5 милиона километра ;)
  • #2
    Смех ( преди 2 години )
    Е то остава и двигателя да му е сменян ебахтии болликамунемски има Камарота в Сащ от 1967-*** оше в движение сметайте на колко км са
fallback
Последни