IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайски модел получи 5 звезди за безопасност в Европа

Euro NCAP тества над 10 автомобила, 8 от тях имат максимална оценка (ВИДЕО)

Независимата организация Euro NCAP направи нов кръг от тестове за безопасност. Белгийците провериха над 10 модела, включително китайския електрически кросоувър BYD Atto 3, BMW Series 2 Active Tourer, X1, Mercedes-EQ EQE, Mobilize Limo, Volkswagen Golf, Citroen C5 X, Mazda CX-60 и два модела Seat, съобщи Reuters. Осем от тях получиха максимални оценки.

 

738287l.jpg

 

Оценките не са обвързващи и не сертифицират превозните средства за използване по пътищата. Но европейските потребители обръщат внимание на тестовете за безопасност на Euro NCAP, а производителите на автомобили агресивно рекламират техните добри оценки.

BMW Series 2 Active Tourer постигна резултат от 88% за защита на възрастни, 81% за защита на деца, 79% защита на пешеходци и велосипедисти и 92% за системи за безопасност. Като цяло оценка 5 звезди. И вторият модел на BMW – X1, получи 5 звезди. Защитата за възрастни е оценена с 86%, за деца с 89%, защитата за пешеходци и велосипедисти получи 76%, а 92% за системите за безопасност, предлагани като стандарт
.


 


Китайският кросоувър BYD Atto 3 с нулеви емисии също получи 5 звезди. Резултатите по категории са както следва: 91% защита за възрастни, 89% за деца, 69% за пешеходци и велосипедисти, 74% системи за безопасност. Тази седмица BYD пусна ATTO 3 в Индия, който се продава в Китай като Yuan Plus. Миналата седмица германската компания за коли под наем Sixt заяви, че се е ангажирала да закупи около 100 000 електромобили от BYD.

Електрическият седан Mercedes-EQ EQE също може да се похвали с 5 звезди. Предлага 95% защита за възрастни, 91% защита за деца, 83% за пешеходци и велосипедисти, а системите за безопасност са оценени с 81%. Системите за подпомагане на водача, включително тази за премества колата в най-бавната лента на магистрала и я спира, ако водачът не реагира, направи Mercedes-EQ EQE автомобилът с най-висок резултат досега при функциите за асистирано шофиране.

 

645916l.jpg

 

Произведен от съвместното предприятие Renault-Jiangling и лансиран от подразделението Mobilize, моделът Limo получи 4 звезди. Защитата за възрастни е 80%, 75% на деца, 69% защита на пешеходци и велосипедисти и 71% системи за безопасност, предлагани като стандарт.

Резултати от 83% защита за възрастни, 83% защита за деца, 65% защита за пешеходци и велосипедисти и 70% системи за безопасност бяха достатъчни, за да спечелят на Seat Arona така желаната оценка от 5 звезди. Вторият модел на Seat също получи 5 звезди. Ibiza беше оценена с 83% за защита на възрастни, 82% за защита на деца, 66% за защита на пешеходци и велосипедисти, а системите за безопасност получиха 70%.

 


 


Осмото поколение Volkswagen Golf беше тествано през 2019 г., но наскоро получи редица подобрения. Те включват централна въздушна възглавница и система за откриване на умората на водача. Германският модел премина с отличие (5 звезди) през последните тестове. Защитата за възрастни е оценена с 88%, на децата с 87%, защитата на пешеходците и велосипедистите със 74% и системите за безопасност с 82%.

Citroen C5 X се произвежда в Китай от алианса Dongfeng-Peugeot-Citroen Automobile. Общият резултат от 4 звезди се формира така: 82% защита за възрастни, 87% за деца, 69% защита за пешеходци и велосипедисти и 66% преминали за системи за безопасност.

Mazda CX-60 получи 5 звезди. Защитата за възрастни е оценена с 88%, защитата за деца е получила 91%, автомобилът предлага 89% защита за пешеходци и велосипедисти, а системите за безопасност са получили 76%.

 

 

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Абе и аз дарих на две болници,ама кой ще ми повярва!!
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ти като си такъв родолюбец дари ли *** на някоя клиника? Защото аз не съм родолюбец и го направих, т.е. направил съм повече за една неблагодарна държава от теб.
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тоест ако европейските производители не искат да произвеждат електромобили, които може да зареждаме с български ток, вместо всяка година да изнасяме едни милиарди към Русия и арабите за горива, много ясно че ще си ги купим откъдето намерим за най-добре. Ако европа не ни предлага евтини фотоволтаици с които да си произвеждаме още по-евтина СОБСТВЕНА ЕНЕРГИЯ, много ясно че ще си ги купим от Китай. Ако Европа иска да си гледа интересите, да започне да ги произвежда на подобни цени.
  • #5
    6 rate up comment 4 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Сметачо, преди да започнеш с математиката, вземи един урок по родолюбие, някой урок по право и други подобни и разбери какво е това национален интерес, какво е суверенитет и такива разни понятия и тогава си направи сметката с математически изрази. Защото по- сметките ти излиза че защитаваме интересите на САЩ и на НАТО а не на българия и на българите. Дори това че сме в европа не значи, че трябва да защитаваме европейските интереси преди българските.
  • #4
    7 rate up comment 1 rate down comment
    До 3 ( преди 1 година )
    Ти почети малко. Износа на България към ЕС за 2021 е за 45 милиарда лева. А към Китай за 2021 е малко над 2 милиарда долара общо. Поредния специалист който не може да смята
  • #3
    14 rate up comment 9 rate down comment
    До 1 ( преди 1 година )
    Нас не ни храни търговията с ес, защото там не внасяме нищо, защото никой не ни иска стоките и услугите. От ес пък внасяме всичко, което буквално те хвърлят и то на двойни цени. Ходи в Гърция и си купи една фанта и после я сравни с тази в България. Разликата е потресаваща, същото е и с автомобили, месо, перилни препарати и каквото се сетиш. Само от изкуствените торове които изнасяме в Китай, печелим повече от колкото всичко което изнасяме в целия ес. Първо прочети малко и тогава ръси глупости.
  • #2
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    С цена над 150хил лв базова цена , дали този китаец ще стане масов ?
  • #1
    11 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Публикацията звучи като реклама на китайски автомобил. Въпросът е обаче, че независимо от това дали качеството на китайците е високо или не, покупката на китайски стоки и особено на скъпи стоки като автомобил е неморално. С печалбата от продажба на автомобили, Китай ще се въоръжава за война с цел окупация на Тайван тоест война със САЩ, тоест война с НАТО и ЕС, тоест война с България. И забравете за мита неутралитет. Нас ни храни търговията с ЕС, а не търговията с Китай. Няма вариант два стола.