fallback

Новото BMW M2 получи 460 к.с. и впечатляваща цена

Спортното купе ще се предлага само със задно предаване

Второто поколение BMW M2 най-накрая е тук. Купето получава нов стил, който трябва да го разграничи от останалата част от 2-Series, но това е само част от промените по автомобила.

Самата буква M в името дава на света да разбере, че купето разполага с мощна задвижваща система. Под капака на новото M2 е поставен двигателя S58 – 3,0-литров, редови с 6 цилиндъра и двойно турбо, който развива мощност от 460 к.с. и 550 Нм. Тя се предава към задните колела, като стандартно моделът е оборудван с 6-степенна механична скоростна кутия, а като опция се предлага 8-степенна трансмисия M Steptronic с функция Drivelogic.

С ръчни скорости купето ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,1 секунди, с автоматика – за 3,9 секунди. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч, но с предлагания като опция пакет M Driver’s Package автомобилът може да развие 284 км/ч. Спирачната сила идва от шест-бутални предни спирачки и еднобутални задни спирачки, боядисани в син металик.

Като размери новото M2 е малко по-дълго и по-широко от предшественика си. Междуосието също е по-голямо, но височината е по-малка. Разширени са предните и задните следи, за да може размерите им да достигнат тези на по-голямото M4.

Спортното купе разполага с двойна бъбрековидна решетка на BMW, която се намира над трисекционната предна престилка. Тези отвори осигуряват възможности за охлаждане на различни компоненти на задвижването и на спирачките. Задната част включва нова броня и по-ярък дифузьор, който помещава четирите ауспуха на автомобила.

BMW ще пусне M2 с пет налични екстериорни цвята - Alpine White, Sapphire metallic, Brooklyn Grey metallic, Toronto Red metallic и новия Zandvoort Blue. Стандартно се предлагат 19-цолови джанти отпред и 20-цолови отзад. В базовото оборудване на купето влизат още адаптивно M окачване и активен M диференциал.

Интериорът на M2 включва ново проектирани M Sport седалки с осветено M лого на облегалката за глава. Като опция за първи път се предлагат карбонови седалки, които са част от Carbon Package. Той включва и покрив от такъв материал, който намалява теглото на автомобила и снижава центъра на тежестта.

В салона е поставен и извитият дисплей на BMW с два екрана с размери 12,3 и 14,9 инча, като на тях излизат специфични за M-моделите контроли, дисплеи и конфигурации. Менюто M Setup позволява на водачите да персонализират различни системи на автомобила, като шаси, кормилно управление, спирачки и M Traction Control, по свой вкус.

Новото поколение на BMW M2 ще се произвежда в завода на концерна в Мексико, като първите бройки трябва да слязат от конвейера през април догодина. Цените на купето стартират от 72 800 евро. За сравнение, при предишното поколение, което се води моделна година 2018, цената започваше от 61 900 евро.

Още снимки на новото BMW M2 - вижте в галерията:

fallback
  • #17
    Простолюд ( преди 2 години )
    А'е Пропов ти М3 Е30 виждАл ли си.....? Тоя кютук тука напомня на онова бижу само ако си на много силни халюциногени. Радвам се, че ти харесва, в края на краищата всеки има право да НЯМА вкус.
  • #16
    За тия пари ( преди 2 години )
    всичко различно от електричка е безумие!
  • #15
    Пропов ( преди 2 години )
    Особено в червено много ми напомня на е30 М3. Заради силуета или пропорциите не знам точно. И затова ми харесва. По ниска, раздута, кубовете в правят някак състезателно сериозна. Изключителни пропорции. Радвам се, че простолюдието не я харесва. Вероятно това е крайната цел на БМВ. Да избягат от тоя имидж - всеки *** с БМВ М. Щот на запад са достъпни.
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Акцент за модела са правите ъгли.Лично на мен не ми допадат.Друг ще ги хареса, така че е доста субективно това.
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    БМВ i4 М50 със същото ускорение до 100 струва 71 хил евро и да на писта няма да е толкова добро но е по-висок клас и едва ли всеки с Мка има за цел да гони рекорди на писти :D
  • #12
    carpe_diem ( преди 2 години )
    Верно ли 1700 кг и 140 бона за беенве 1-чка? После електричките били тежки и скъпи, дpън-дpън...
  • #11
    Муахаха ( преди 2 години )
    Додж Калибър! То бива да крадеш идеи, ама от една от колите обявени за една от най-грозните на всички времена!!! БМВ затъва дизайнерски! Но комплексарите това не ги интересува, те нали си мислят, че като е различно е яко, нищо че е грозно! Комплексарска и все по маангалска марка!
  • #10
    Да допълня... ( преди 2 години )
    Сглобявана от мексикански индианци!Честито на спечелилите!
  • #9
    Издялано в Германия ( преди 2 години )
    Какво повече да кажем....?
  • #8
    Ха ха ( преди 2 години )
    Тази кола е показателна и като интериор и най-вече като екстериор за новите висоти в германското дърводелство!
fallback
Последни