fallback

Новото BMW M2 получи 460 к.с. и впечатляваща цена

Спортното купе ще се предлага само със задно предаване

Второто поколение BMW M2 най-накрая е тук. Купето получава нов стил, който трябва да го разграничи от останалата част от 2-Series, но това е само част от промените по автомобила.

Самата буква M в името дава на света да разбере, че купето разполага с мощна задвижваща система. Под капака на новото M2 е поставен двигателя S58 – 3,0-литров, редови с 6 цилиндъра и двойно турбо, който развива мощност от 460 к.с. и 550 Нм. Тя се предава към задните колела, като стандартно моделът е оборудван с 6-степенна механична скоростна кутия, а като опция се предлага 8-степенна трансмисия M Steptronic с функция Drivelogic.

С ръчни скорости купето ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,1 секунди, с автоматика – за 3,9 секунди. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч, но с предлагания като опция пакет M Driver’s Package автомобилът може да развие 284 км/ч. Спирачната сила идва от шест-бутални предни спирачки и еднобутални задни спирачки, боядисани в син металик.

Като размери новото M2 е малко по-дълго и по-широко от предшественика си. Междуосието също е по-голямо, но височината е по-малка. Разширени са предните и задните следи, за да може размерите им да достигнат тези на по-голямото M4.

Спортното купе разполага с двойна бъбрековидна решетка на BMW, която се намира над трисекционната предна престилка. Тези отвори осигуряват възможности за охлаждане на различни компоненти на задвижването и на спирачките. Задната част включва нова броня и по-ярък дифузьор, който помещава четирите ауспуха на автомобила.

BMW ще пусне M2 с пет налични екстериорни цвята - Alpine White, Sapphire metallic, Brooklyn Grey metallic, Toronto Red metallic и новия Zandvoort Blue. Стандартно се предлагат 19-цолови джанти отпред и 20-цолови отзад. В базовото оборудване на купето влизат още адаптивно M окачване и активен M диференциал.

Интериорът на M2 включва ново проектирани M Sport седалки с осветено M лого на облегалката за глава. Като опция за първи път се предлагат карбонови седалки, които са част от Carbon Package. Той включва и покрив от такъв материал, който намалява теглото на автомобила и снижава центъра на тежестта.

В салона е поставен и извитият дисплей на BMW с два екрана с размери 12,3 и 14,9 инча, като на тях излизат специфични за M-моделите контроли, дисплеи и конфигурации. Менюто M Setup позволява на водачите да персонализират различни системи на автомобила, като шаси, кормилно управление, спирачки и M Traction Control, по свой вкус.

Новото поколение на BMW M2 ще се произвежда в завода на концерна в Мексико, като първите бройки трябва да слязат от конвейера през април догодина. Цените на купето стартират от 72 800 евро. За сравнение, при предишното поколение, което се води моделна година 2018, цената започваше от 61 900 евро.

Още снимки на новото BMW M2 - вижте в галерията:

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    11 000? по-висока цена спрямо предното поколение си е доста сериозна надценка, а реално нищо не ти предлагат повече за тези пари. Освен разбира се по-грозно направената сега кола. Нито отвън, нито отвътре изглежда по-добре. Направо си грознее, ако трябва да бъдем честни. Съмнявам се да имат добри продажби.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    BWM имат тази политика умишлено да използват по-недодялан дизайн за малките си модели под предтекст за "младежки" външен вид и тям подобни глупости. Просто гледат да си защитят продажбите на по-скъпите модели. Не е чак грозен, но определено му лиспва елегантност и стил.
  • #5
    .. ( преди 2 години )
    1700 (1725) кг ми се виждат малко множко в този случай. Предния модел (лично за мен) е доста по красив, разбирам, че искат да сменят дизайна и визията, доста "бокси" изглежда, така или иначе на кого му пука...не много хора ще могат (и искат) да си я позволят...
  • #4
    Лично мнение ( преди 2 години )
    Вътре интериора бива като изключим грозния ръбат екран който не се връзва с останалата част на дизайна. Външно обаче е много грозно. Прилича на гаражен тунинг правен от някой 18 годишен хлапак. Броните с тия ръбове и отвори са като извадени от някоя компютърна игра от преди 20 години. Предишното BMW M2 е много по хубаво и стилно.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Предницата е много ретро. Добре познат дизайн от преди десетилетия. Ако в заглавието не пишеше новото М2 няма как да разбереш че става въпрос за нов автомобил който ще излезе след една година! Докато EV на А4 което предстои да излезе е нещо скандално!
  • #2
    ... ( преди 2 години )
    я, тия можели да правят коли като хората все още :)
  • #1
    Газко Уазков ( преди 2 години )
    Хубаво е, че "бъбреците" не са 2 декара, като на други от последните модели. Има някакво типично БМВ излъчване, съчетано с нещо от щатски масълкар. Харесва ми. Понеже съм олдскуул, единствено "телевизорите" на таблото не ме кефят. Иначе, браво! Може би, ще бъде един от последните истински автомобили по света....
fallback
Последни