IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-добрите коли за под 11 000 лева според Top Gear

От скромно Suzuki до огромно Porsche, всеки от тези автомобили гарантира усмивка на лицето ви

След развихрилата се в последните години инфлация, която е особено силна в автомобилния сектор, днес сумата от 11,000 лева не стига и за първоначална вноска на някой доскоро достъпен семеен модел. Но, ако вярваме на британското издание Top Gear, на вторичния пазар все още могат да се намерят вълнуващи и стойностни коли - стига да сте достатъчно смели да поемете риска. Ето десет от тях, които англичаните особено препоръчват, и които на тамошния пазар лесно се намират за по-малко от 5,000 лири (около 11,100 лева).
   
   
10-те най-добри коли под 11 000 лева (ГАЛЕРИЯ):


  
    

0 от 500
  • #22
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Голф 5 1.9тди ръчка или 2.0 тди 2007-2008 година :)
  • #21
    7 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Сузукито и хондата,другите трошляци не!
  • #20
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Сакалиев ( преди 1 година )
    Най добър голф 5 е 1.9 105 к супер доволен съм от него! Чудесен автомобили за градски и извънградски условия!
  • #19
    12 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Не си съвсем прав, карах седмица и ми се счупи едно копче на волана. Искаха ми 250лв за ремонт, което беше приемливо на фона на всички други ремонти които съм правил. Никога повече бмв!!
  • #18
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Kuku ( преди 1 година )
    На BMW-то 7-*** серия от 2004 само волана не му се чупи.
  • #17
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Propov ( преди 1 година )
    Заради историята с Голфа , която се случва всъщност доста често, трябва да имате и бюджет за голям ремонт. То ест още 30 до 50% от цената. Купувате я, вкарвате я в бокса и я оправяте от до. После карате спокойно и с кеф. Или подкарвате я, умира някъде на майната си и парите пак ще ги дадете, ще са повече и нерви ще дадете и ще намразите колата. Или отивате в Германия, купувате от автокъща кола не за експорт а за каране в Германия, минавате реален ТЮФ вие, не търговеца. Така е най сигурно.
  • #16
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Автотехник ( преди 1 година )
    Коментара за Поршето Кайен просто цепи - ...но пък толкова българи вече избраха десния, няма от какво да се притеснявате...
  • #15
    21 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Продължение за Гоуфа: та смени маслото и колата взе да пуши яко. Явно в предното масло е имало добавки. Смени гумички на клапаните пак гори масло и то яко. Мери компресията и се оказа, че в 1 и 3-ти цил.е ниска. Отиде за смяна сегменти. Отвориха двигателя и се установи, че има прекомерно износване на цилиндрите и буталата. Шлайф, нови бутала и сегменти. Това е само по двигателя. Окачването също беше за ремонт. За 1 г.наля много пари в тази гробница и беше повече в сервиза отколкото на пътя.
  • #14
    15 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Преди време един приятел си взе същия Гоуф гти 5. Помъчих се да го разубедя. Казах му ако иска Гоуф да си вземе нормален защото на на тези са им взети душите. Той не та не искал нещо по така спортно. Накрая си намери на уж малко км в добро състояние. Абе наистина много лачена изглеждаше колата. Като я гледаш супер. Взе я за 14 000 лв. Беше обявена за 15 500 и много се зарадва, че е направил добър пазарлък. След това обаче започнаха проблемите, като и направи обслужване и смени маслото. Кола чудо
  • #13
    23 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    На Черокито им горят БК, които струват над 5000$ и то на старо, ако намерите и не знаете в какво състояние е. Риска е огромен. Кайена има зададен живот на двигателя 200 000 км. Около тези км умира. Има много видеа в тубата с разглобени мотори. Вътре е леш, покритието на цилиндрите го няма и буталата задират. Заради това е толкова евтино. От класацията си заслужават само Хондата, Тойотата и Сузито. При тях от към двигатели мяма изненади. Железни са. Електрониката е топ и колите си заслужават.