IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

13 672 долара за теч на масло от Audi Q7

Абсурдно високата цена определено шокира собственик на луксозния SUV

Много шофьори по света от време на време се сблъскват с теч на масло от тяхното автомобил. Както е известно, двигателят с вътрешно горене има много части и е свързан с други жизненоважни компоненти на превозното средство. Той е сърцето на автомобила и не може да работи, без да се полагат необходимите грижи.


Audi Q7


При някои модели (или по-точно модификации на определени модели) подобни проблеми се появяват по-често, като такъв е случаят с Audi Q7. Неговият собственик установява, че дизеловият двигател на луксозния SUV започва да изпуска масло и се обръща към оторизиран сервиз за отстраняване на проблема.

Обикновено, когато има теч на масло при SUV от този тип, това се дължи износването на масления съд и/или на необходимостта от смяна на уплътнение. Когато тези прости корекции не вършат работа, нещата стават доста сериозни. Такъв е и този случай, в който собственикът закарва колата в сервиза и след оглед от механиците разбира, че спирането на теча ще му струва 13 671,92 долара.

От сервиза обясняват, че цената е толкова висока заради разходите за труд. Механиците ще се нуждаят от над 60 часа, за да свършат всичко, както трябва. Спирането на теча на масло от Q7 се оказва доста тежка и сложна операция, която включва сваляне на двигателя и смяна на семерингите. Всичко трябва да бъде изпипано до най-малкия детайли, защото ако дори най-малките компоненти не бъдат събрани правилно, това ще доведе до други сериозни проблеми.

Оказва се, че проблемът може да се прояви при всички Q7, произведени през периода 2013-2016 г., като те е трябвало да премине през процедура за допълнително запечатване въз основа на доказателства за изтичане на масло. Процедурата е струвала 179,88 долара. Сега обаче механиците трябва да направят това, което е посочено в инструкцията, изпратена от производителя.

Собственикът на проблемното Q7 решава проблема по най-лесния начин – с поставяне на съд под под автомобила, когато е в гаража му, и доливане на масло, щом нивото спадне. Не е най-добрият вариант, ако искате колата да ви е надеждна в дългосрочен план, но със сигурност работи няколко месеца.


0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Като при моето БМВ, от години си тече и го ремонтираме, и то си тече и така. От 2018та...
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бай Пепи ( преди 1 месец )
    Пак се иске....... за Пепко. Абе махнете го тоя *** бе хора. Тоя Пепко не знае елементарни неща/датайла/в ДВГ.
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 месец )
    Тия тука с електромобилите тука да не им и плащат на коментар?или говорят от личен опит?да видим сега зимата колко ще им изкара батерията при минусови температури.и като си пуснат и парното да се топлят.и ако си и в планински район
  • #5
    11 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ауди... Винаги очаквай най-лошото за собственика. Vw с двойна цена и дъщия брой дефекти :)
  • #4
    15 rate up comment 0 rate down comment
    До1 ( преди 1 месец )
    Някой хора не правят разлика между семеринг и сегмент. Когато е износен семеринг тече масло от двигателя. А не го гори. Ако го гори защо човека ще слага съд в гаража под колата?????
  • #3
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Ти да видиш? ( преди 1 месец )
    Не беше ли карането на електромобил проблемно, защото могат да ти поискат 16 000 долара за смяна на батерия? Поне като ти сменят батерията получаваш почти чисто нов автомобил. А като ти сменят семеринга? Какво получаваш? Евентуални бъдещи проблеми, заради нещо не сглобено както трябва.
  • #2
    12 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Четирите кръга на ада
  • #1
    4 rate up comment 7 rate down comment
    младен ( преди 1 месец )
    Петре, гугутко мамина, нищо от т'войта смотана статия. А...може би само че ако имаш проблем със семерингите и че ще тече масло - нещо което не е вярно на 100% Виж да беше написал "гори масло" щеше да е друго.