fallback

Citroen върна стогодишна емблема и смени девиза си

„Нищо не ни движи така, както Citroen”, е новият слоган на марката

Френският производител Citroen представи новата фирмена символика. Нейният ключов елемент е логото, което след повече от век еволюция преосмисля първата емблема на френската марка.

Идентичността на бранда отново се основава на историческия „двоен шеврон“ - комбинация от две извити ивици, които сега са затворени в овал, както в логото от 1919 г. През 1959 г. овалът промени позицията си, а през 1985 г. беше премахнат от дизайна.

Настоящата промяна в корпоративната идентичност е вече 10-та от основаването на Citroen през 1919 г. Новото лого се различава от историческото лого с по-широки извити ивици, както и с използването само на един цвят - черен. Освен това под овала има надпис с името на марката, която за първи път се присъединява към емблемата през 1966 г. Заедно с логото дебютира и нов девиз - „Нищо не ни движи така, както Ситроен“.

„За нас имаше огромен смисъл да направим пълен кръг, като се върнем към първото лого на Андре Ситроен, което представляваше истинското обещание за достъпна и иновативна мобилност за всички“, каза дизайнерът на Citroen - Александър Реверт.

Новото лого, според съвременните тенденции, е лишено от триизмерност. Както отбелязват от Citroen, това допринася за по-удобно възприемане, особено на екраните на мобилни устройства, включително когато са активирани „тъмни“ режими. Такова лого се разчита по-лесно върху външната реклама, а липсата на хром прави физическото му въплъщение по-рециклируемо.

Така емблемата ще се използва както в дигиталната среда, така и върху всички елементи от корпоративната идентичност на Citroen, включително знаци върху сгради, рекламни материали, стоки и, разбира се, автомобили. Първият носител на новата табелка ще бъде концепция, която марката ще представи в края на септември.

fallback
  • #10
    готово ( преди 10 месеца )
    с една чертичка отгоре и става на мерцедес
  • #9
    елхичка ( преди 10 месеца )
    грозна емблема
  • #8
    Чоботова ( преди 10 месеца )
    емблемата от 85та си остава най-добрата им, иначе всички добре знаем , мачка , п*чка и елхичка - вън от сервиза ми. Благодаря.
  • #7
    В.в. ( преди 1 година )
    Има история на автомобилостроенето, двама са дали най много за съвременния автомобил,това е Фердинанд Порше и Ги Ситроен.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Мачка, пичка или борче... французка му работа.
  • #5
    Филипов ( преди 1 година )
    Прилича на великденски писано яйце. Много хитро решение, няма що...
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Абе малко е старовремско. Ако бяха го направили правилна окръжност (каквато илюзия се създава от първата снимка), щеше да изглежда много по-модерно. Дори не се вързва с иначе модернистичния шрифт под логото.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Символизира 100 годишния застой
  • #2
    Николай Тотев ( преди 1 година )
    Харесва ми !!! Колкото по проста толкова по хубава е емблемата!
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Сега да върнат и прословутото им хидравлично окачване и ще си оправдят слогана на 100%
fallback
Последни