fallback

12-те най-надеждни седана на всички времена

Класацията е американска, но в нея преобладават японски модели

Оценяването на надеждността на автомобилите може да бъде трудна задача. Има толкова много параметри и ръководства, че няма как една кола винаги да бъде на върха. Освен това, всяко превозно средство при добра поддръжка може да бъде много надеждно, докато в обратния случай дори най-качествено произведената машина ще се окаже истинско разочарование.

При оценяването на надеждността на даден автомобил трябва да се вземат предвид няколко фактора. Някои коли се повреждат често, но изминават стотици хиляди километри, без да се нуждаят от основен ремонт. Други се нуждаят от малко внимание, но след 5 години се повреждат сериозно. С всички тези условности екипът на изданието Slash Gear направи класация на най-добрите седани, произвеждани някога.

12-те най-надеждни седана за всички времена (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #12
    Хаха ( преди 1 година )
    Москвич 412 дефорсиран
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Моята Мазда беше също 323Ф 96-та год. 88 к.с. 1,5 мотора. Ходих до Германия си я купих сам. Беше на 6 г и 130 хил. км. Карах я 10 г и я продадох на малко над 300 хил.км. Само консумативи, 1 съединител,2 водни помпи и 1 вътрешно каре съм сменил, но това са също консумативи. Допълнителни ремонти никакви. Тази серия не ръждясваха, както предните, та и там никакви грижи. Харчеше малко масло обаче. За 10 000 км доливах 2 л. Мислех, че е издухана, но от сервиза ме успокоиха, че този мотор е така.
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    А ся кви миксери има, коледна елха. Изгори крушка и чакаш на магистралата репатрак, че колата вкарва авариен. То и хората станаха нежни и често са в авариен режим, ама...
  • #9
    Mazda 323 ( преди 2 години )
    94 год 1.4 бензин 75 к.с карах я от 2008 до 2011 освен за бензин и течност за чистачки пари за друго не съм давал, харчеше 4 на 100, сега както се сетих ме хвана яд, че я продадох.
  • #8
    до #6 ( преди 2 години )
    Принципно е така, но не винаги. Японеца отдавна е доказал, че и с малки кубатури може да прави здрави и надеждни автомобили. Королата и Сивика са с малки обеми двигатели и въпреки това са невероятно здрави машини. Много по-здрави от много други с големи двигатели. Та заради това не толкова обема на двигателя е важен, а как е проектиран и направен. Говоря естествено за адекватна кубатура към теглото и големината на колата. Не става с малък миксер с директно впръскване, турбо да движиш камион.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Нищо ново. Поредната статия показваща, че от японското по-здраво, надеждно и добре направено не може да се измисли. Тойота и Хонда са обичайните заподозрени. Към класацията бих добавил, Мазда 626, Нисан Съни и Мицубиши Лансър, които са също невероятно здрави модели и все още се движат по пътищата, въпреки многото години и навъртени км. От немските за съжаление само Мерцедес можа да се каже, че е бил здрав с двата модела, но това време е история и вече го няма качеството и здравината им.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    По-големи по кубатура двигатели, не толкова много и безмислени коне под капака и механика. Това са причините тези коли да са толкова надеждни. А не като сега, СУВ от тон и половина и нагоре с еднолитров мотор, турбо и 250 коня! Е, как да изкара 200 х.км.? Да не говорим за наблъсканата електроника, която при определени метеорологични условия се скапва бързо. А и лакомията на производителите, край няма!
  • #5
    Синдикат на Ало Изма ( преди 2 години )
    Петрее петрее,има по-грамотни деца в детската градина от теб! JAPAN POWER !
  • #4
    Бай Х ( преди 2 години )
    Но пък колите на СВИНАРИТЕ от русия ги няма в никакви класации,освен за скрап !!!
  • #3
    Гост ( преди 2 години )
    Доста дразнещи, елементарни правописни грешки! Преглеждайте писанията си преди публикуване! Бързате ли за някъде?
fallback
Последни