fallback

Ангренажният ремък на новите „Лади“ трябва да се сменя на... 40 000 км

Преди това се монтираха ремъци, които изискваха подмяна на 90 000 км

В мрежата се появи информация, че АвтоВАЗ е сменил доставчика на ангренажни ремъци за семейството Lada Granta, но както се оказва - и за останалите нови "опростени" автомобили Lada. По-конкретно, става дума за единствения произвеждан в момента осемклапанов двигател ВАЗ-11182, който е с мощност от 90 конски сили.

Именно този агрегат ще бъде оборудван с ангренажен ремък, произвеждан от неизвестната никому компания Балаковорезинотехника. Това съобщава Atypical AvtoVAZ . Източникът пише още, че писмото с наложителните промени в техническата документация на моделите вече е изпратено до представителствата на Lada.

Според информацията, съдържаща се в това писмо, новите ангренажни ремъци имат експлоатационен живот максимум 45 000 километра. Предписано е, както и преди, да се сменя часта заедно с обтегача и ролката. С уточнение: подмяната трябва да се извърши при преминаване на TO-3, TO-6, TO-9 И TO-12 - тоест на всеки 40 000 километра.

Източникът твърди още, че такива ангренажни ремъци са започнали да се монтират на руските автомобили от началото на месеца. До този момент всички автомобили, които се правят от конвейера в Толиати, са били оборудвани с ангренажни ремъци от небезизвестната марка Gates. Последните подлежат на подмяна на 90 000 километра.

fallback
  • #18
    Bai hui ( преди 1 година )
    Имахме една служебна лада 2105 комби ремъка не си знаеше километрите- щяхме да го сменяме ама не го направихме- колата я карахме незнам още колко километра и как ли не сме я тварили а ремъка никога не се скъса- такси Просена вторични!
  • #17
    Безпристрастен ( преди 1 година )
    До бай Варвар: а какви марки са били ремъците?
  • #16
    бай ВарвАр ( преди 1 година )
    "В мрежата се появи информация .." т.е. една жена каза и хоп - цяла "статия" колко са лоши руските ремъци и въобще руската техника (в другите статии)! И разбирачите , вярващи на всичко ,писано тук , поеха щафетата ,кой виждал , кой не виждал Лада ! Първия ми ремък (ВАЗ 21083-02 )издържа 80 хил км ,вторият и той толкова , сега съм навъртял още поне 60 хил с третия и го гледам , че има още "хляб" . а Самарката ,въпреки 32- те си години още е пушка и мирише бензина . А вие си разправяйте басни
  • #15
    Jordangeorgievstanev ( преди 1 година )
    Аман от самонавиващи се екземпляри.Ремъка на лада издържа около 120 000 км и при това не удря клапаните след скъсване- говоря за 2105. Сменил съм в годините над 10 лади включително и жигули.Късал съм само веднъж на около 123000 -125000 км. Наистина сменя се на пътя- стига да знаеш как.
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    Карах 2105 и сменях ремъка на 60000 км. Дори на пътя съм сменял скъсан ремък. Имах резервен на скоростния лост го държах.
  • #13
    Вессел ( преди 2 години )
    А нас какво ни засяга ?
  • #12
    Слав ( преди 2 години )
    На 40 000 ремък на 100 000 мотор
  • #11
    Българин ( преди 2 години )
    Няма да сменям ремака щото няма да си купя лада
  • #10
    Бай Х ( преди 2 години )
    Може и да се смени с чорапогащник,но в русия той е по-скъп от ремъка !!!
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Както каза колегата, напълно в реда на нещата. Отворете форумите и вижте но колко много модели двигатели им се разхлопват веригите след 40-50 хил. И следва ремонт за 1000-1500евракиса
fallback
Последни