fallback

Ангренажният ремък на новите „Лади“ трябва да се сменя на... 40 000 км

Преди това се монтираха ремъци, които изискваха подмяна на 90 000 км

В мрежата се появи информация, че АвтоВАЗ е сменил доставчика на ангренажни ремъци за семейството Lada Granta, но както се оказва - и за останалите нови "опростени" автомобили Lada. По-конкретно, става дума за единствения произвеждан в момента осемклапанов двигател ВАЗ-11182, който е с мощност от 90 конски сили.

Именно този агрегат ще бъде оборудван с ангренажен ремък, произвеждан от неизвестната никому компания Балаковорезинотехника. Това съобщава Atypical AvtoVAZ . Източникът пише още, че писмото с наложителните промени в техническата документация на моделите вече е изпратено до представителствата на Lada.

Според информацията, съдържаща се в това писмо, новите ангренажни ремъци имат експлоатационен живот максимум 45 000 километра. Предписано е, както и преди, да се сменя часта заедно с обтегача и ролката. С уточнение: подмяната трябва да се извърши при преминаване на TO-3, TO-6, TO-9 И TO-12 - тоест на всеки 40 000 километра.

Източникът твърди още, че такива ангренажни ремъци са започнали да се монтират на руските автомобили от началото на месеца. До този момент всички автомобили, които се правят от конвейера в Толиати, са били оборудвани с ангренажни ремъци от небезизвестната марка Gates. Последните подлежат на подмяна на 90 000 километра.

fallback
  • #8
    Селянин ( преди 2 години )
    Значи изкарва повече от веригите на модерните директни впръсквания.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    До 6,Понеже ми сложиха звездички на истината която написах ще ти кажа,че дори произвежданите в Бг чушкопеци са с албански реотани и гният по-бързо от есенни листа и всеки сезон нов.Байганьовсак му работа.Едно време правихме колелета,а сега и това неможем.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Сделано в Русии!
  • #5
    спрете руските матер ( преди 2 години )
    На кой му дреме за *** Лада, че пускате новина след новина за тях
  • #4
    Ъъъъ ( преди 2 години )
    Значи ремъка, ще изкара повече от мотора.
  • #3
    Нормално ( преди 2 години )
    Значи се сменя с колата! Хахахаха.
  • #2
    Алекс ( преди 2 години )
    Навремето имах "Лада-Самара" и ремъка се сменяше на 75 х.км.Рашките мощно препускат назад във времето.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Не виждам новината. Старите ремъци си изкарваха там някъде - 5 години или 50к км. Тук 3г и 40к не е фундаментално по-зле. От 7-8 години в западните возила се ползват "вечни ремъци" разбирай 10г или 150к км.
fallback
Последни