fallback

Как жените избират колата си?

Дори психолози трудно обясняват критериите, използвани от нежния пол

Има различни мнения за това как жените и мъжете избират автомобили. Експерти в областта на психологията казват, че при представителите на силния пол всичко е много по-просто, като те се делят на две основни групи.

Първата включва хора, които се нуждаят от автомобил като инструмент за изпълнение на житейски задачи. Ако градски жител често пътува до природата, тогава той ще избере SUV или кросоувър. За главата на семейството комфортно комби с 5 врати ще бъде разумна покупка. Когато става въпрос за пътуване до работното място, офис-мениджърът ще си купи компактен седан.

Втората група мъже избират автомобили, водени от интуицията, но в същото време развиват психологически комплекси. Ако човек иска да подобри статуса си, той ще си купи престижен кросоувър, дори ако заемът за такава кола влошава финансовото състояние на семейството му.

По отношение на жените обаче всичко е много по-сложно, категорични са психолозите. Основното, което трябва да се има предвид е, че повечето дами имат хаотично мислене. За тях не е толкова важна марката на машината, нейното функционално предназначение или използваните технологии. Основният компонент при избора на автомобил е комфортът и цветът на купето.

Психолозите смятат, че съвременните жени избират кола със сърцето си, а не с ума си. Някой се беше пошегувал, че дамите са склонни да си вземат кола, която да си отива с цвета на чантата и това, според експерти, е напълно вярно, тъй като за много жени цветът на колата и формата на купето са изключително важен въпрос. Романтичните представители на по-слабия пол са готови да изберат модел с мощен двигател, но искат интериорът да им създава зона за комфорт и затова ще го напълнят с плюшени играчки и други „женски неща“.

Някои дами, които искат да подобрят статуса си и да се утвърдят в обществото, залагат на голям SUV или голям кросоувър. В същото време, тези, които уважават другите хора, ще предпочетат купе на елитна марка. И именно това разнообразие изключително затруднява психолозите да обяснят женския подход към покупката на кола. Те обаче са категорични, че дамите подхождат далеч по-отговорно при избора си, като в някои случаи колата дори замества със силно мъжко рамо.

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 7 месеца )
    На снимка 1 мисля че изборът е очевиден . Зелената е отвратителна като цвят най-вероятно е била някаква рекламна или служебна щото нормален човек едва ли ще си купи автомобил в цветът на изкуствен лимон. Бялта прилича на грохнала разносвачка на пица може би на милион километра. Така че остава червената.
  • #6
    Мони ( преди 1 година )
    На първата снимка е посочила избора си.Скъпа Хюндая ли,червената скъпи,червената.Казала си на ум;ще трябва по голям балък да търся после-червено Ферари да купи,но на първо лице и тая става.
  • #5
    Антикравар ( преди 2 години )
    Жените гледат само и единствено цвета. Питал съм познати *** каква кола карат и винаги са ми отговаряли "зелена" , "червена" и т. н.
  • #4
    Al ( преди 2 години )
    Квадратни глупости!
  • #3
    немско качество ( преди 2 години )
    От часовниците - швейцарски, от пистолетите - австрийски, от колите - германски.. френска може да е само любовта!!
  • #2
    Кратък отговор ( преди 2 години )
    Жената е създадена да си отваря краката
  • #1
    Sveto ( преди 2 години )
    Избират според спонсора всеки би си купил луксозен автомобил стига друг да го плати
fallback
Последни