В края на 90-те години рали рейдовете бяха на върха на своята популярност и Париж-Дакар се казваше така заради действителните начални и финални точки.
Прототип на Citroen от Рали Париж-Дакар, послужил за вдъхновение на Nissan Trail Runner
Интересно е, че от 1994 до 1996 надпреварата е доминирана от прототипите на Citroën ZX, които стават основно вдъхновение за концепцията Nissan Trail Runner. Този забравен японски прототип всъщност изглежда доста свежо дори и днес.
10 любопитни факта за Nissan Trail Runner (ГАЛЕРИЯ):
185 коня - дизелови
Trail Runner има и подходящ двигател - четирицилиндров агрегат NEO VVL, оборудван с турбокомпресор и променливо газоразпределение. Мощността на 1.8-литровото "сърце" е 185 конски сили, а максималният въртящ момент е 196 нютон метра. Ако характеристиките не ви впечатляват, то трябва да знаете, че говорим за... дизелов двигател.
Trail Runner има и подходящ двигател - четирицилиндров агрегат NEO VVL, оборудван с турбокомпресор и променливо газоразпределение. Мощността на 1.8-литровото "сърце" е 185 конски сили, а максималният въртящ момент е 196 нютон метра. Ако характеристиките не ви впечатляват, то трябва да знаете, че говорим за... дизелов двигател.