IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Трябва ли BMW X7 наистина да се притеснява от този китаец?

Li Auto L9 показва добри умения не само на пътя, но и извън него (ВИДЕО)

Компанията Li Auto е сравнително млад играч на китайския автомобилен пазар, но бързо става популярна сред по-богатите купувачи в Народната република. Тя все още продава превозни средства само на вътрешния си пазар, но в момента се стреми да събере 2 милиарда долара от американски инвеститори в ново предлагане на акции и потенциално да стане глобална марка.


Li Auto L9


Съдейки по втория продукт на марката, Li Auto има потенциал да намери нови клиенти както в САЩ, така и в Европа. Моделът L9 е луксозен семеен всъдеход, който беше представен по-рано тази година като „съперник на BMW X7”. Сега освен фотогалерия със снимки се появи и видео, заснето екипа на YouTube-канала Wheelsboy, в което се виждат и възможностите на модела както на пътя, така и извън него.

Видеото е заснето на специален полигон, където L9 е подложен на сериозно изпитание. 10-минутният клип започва с демонстрация на системите за безопасност на автомобила, въпреки че това не е нещо, което да го отличава от останалите модели на пазара. Впечатление обаче прави преминаването на „Лосовия тест“, като, за съжаление, не се съобщава точната скорост при това изпитание.



Китайският луксозен SUV със сигурност не е проектиран за офроуд приключения, но, както показва този преглед, той се справя доста добре извън пътя. Няма блокиращ диференциал, въпреки че електрическите двигатели на хибридното задвижване изглежда вършат добра работа при разпределението на мощността, когато тягата е ниска. Освен това 60 см вода (толкова е дълбоко водното препятствие) също не са проблем за автомобила.

Задвижването на L9 е поверено на хибридна система с удължаване на пробега, която се състои от 1,5-литров двигател с турбокомпресор и два електрически мотора. Пиковата мощност на системата е 440 к.с. Капацитетът на батерията е 44,5 кВт/ч, като тя осигурява електрически пробег от 180 км. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5,3 секунди.


Още снимки от изпитанията на големия луксозен китайски SUV - вижте в галерията:


Снимки и видео: Wheelsboy/YouTube

0 от 500
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Георги ( преди 1 година )
    Само ако през Х7 та е минал танк.
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    root ( преди 1 година )
    Китайците действат по зряло - те се конглокират с немските и японските марки на собственият пазар. Видимо доста успешно. А като се вземе в предвид, китайският пазар е като обем равен на европйския плюс американския явно стратегията е правилна.
  • #3
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Ок ( преди 1 година )
    То х5 и х6 за нашата част от Европа масово бяха руска сглобка. Така, че опита го има. Бмв не знам, но теслата нещо не се получи в мега, гига фабриката в Германия и само един сервиз в Европа. Ще видим...
  • #2
    4 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    То Х(к)авал дето струва 40-50хил лева нещо не измества други коли , та тази китайска измишльотина за много пари ще успее
  • #1
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Propov ( преди 1 година )
    БМВ от Ауди и Мерц. не се плашат, пък някви китайски мюшенгии? Добрите премиум коли се оценяват с времето, не с цифрите в рекламата. А за да направиш истински добра кола ти трябва опит и много много знания. Знания могат да се напазарят, ама опит?