IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-евтиният електромобил в Европа ще получи по-мощна версия

Предстоящият фейслифт на Dacia Spring ще засегне и оборудването на модела

Румънската Dacia Spring Electric ще се промени външно и вътрешно, но не трябва да се очаква истинско ново поколение на най-евтиния електрически автомобил в Европа, съобщава L'Argus. За предстоящия фейслифт се говореше да е готов през 2024 г., но според информацията може да стане и още следващата пролет.

 

dacia-spring-statique-2022-nouveau-logo-005

 

Dacia Spring се появи през 2021 г. и се превърна в най-достъпният електромобил с цена под 20 000 евро. Spring всъщност е европейската версия на Renault City K-ZE, който се продава в Китай. Моделът на Renault в азиатската държава е създаден съвместно с Dongfeng , а негов братовчед може да се нарече компактният Dongfeng Nano Box EX1, който наскоро също получи актуализация.

В тази връзка се предполага, че пространството на салона на Spring 2 ще бъде в стил „китайски“. Салонът на Dacia Spring Electric ще бъде напълно преработен по примера но Dongfeng Nano Box EX1 с нов волан, преден панел и централна конзола на две нива. Освен това ще се появи виртуален инструментален панел, а мултимедийният дисплей ще се увеличи по размер.

 

dacia-spring-interieur-2022-nouveau-logo-001

 

Предният панел е по-модерен, има чифт цифрови дисплеи, ще има и нов климатроник. Но отвън, съдейки по неофициалните снимки,се очаква автомобилът да прилича повече на концепцията Dacia Bigster. Решетката на радиатора е напълно затворена, а вместо нея има порт за зареждане. Ще се промени дизайна на предницата с нови фарове, броня и преден капак. Отзад привличат вниманието Y-образни светлини. С външния си вид на мини-SUV, настоящият Spring изглежда като умалено Sandero 3 Stepway.

При новата Dacia Spring заедно с версията с 44 конски сили, ще се появи по-мощна модификация с 60 конски сили. Капацитетът на батерията ще се увеличи от 26,8 на около 30 kWh, което леко ще увеличи пробега (сега той е 225 км).

 

 

0 от 500
  • #8
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Кольо ( преди 1 година )
    За България тряяя кола за 5000 лв тогава ще се продава иначе....ала бала ....кой си купува Дачия за 40 бона.....
  • #7
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    #5, говориш глупости. Колата си е нормална, няма забележки по сглобките. Движи се прилично и икономично. Ясно е, че е спестено от каквото може да се спести, но за парите, на които беше, е идеалка. Само че вече няма модела от 33 хил, ами само по-скъпия и е увеличен на 39 хил. И са добавили товарна с 2 седалки.
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Hahoman ( преди 1 година )
    В Германия , магазините на NETO пускат двуместна електричка за 6 хил евро.
  • #5
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Видях на живо, имах и желание да я купя, но реалността е жестока. Аз съм 189, зад мен и дете не може да седне. Ужасно тясна и малка, качеството е умопомрачително зле и се отказах. Трябва ми още малко време и по-добра ел. кола.
  • #4
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Това е наказание, не автомобил! Дано фейслифта е малко по-добре.
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    до 2 ( преди 1 година )
    Сменяй тъщата или колата.
  • #2
    5 rate up comment 1 rate down comment
    carpe_diem ( преди 1 година )
    То и сега може, ама е тесничко.Майтапът на страна - аз съм 188 см и в нашето електрическо фиатче 500 (2015-а, не новия модел) успях да седна и да се возя отзад. Главата ми леко опира, място за краката няма особено, мога само зад пасажера да седна, абсурд зад шофьора, колкото и нисък да е, ама се събрах и се возих. Е, предпочитам отпред отляво да седя, ама се наложи 1-2 пъти, че тъщата абсурд да се сгъне да седне отзад... :D
  • #1
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Ъъъъъ ( преди 1 година )
    На задната седалка ще може ли да се сяда?