IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кои коли се обезценяват най-много за 5 години?

Сериозна загуба на стойност се отчита при луксозните модели и при някои електромобили

Освен придобиването на на собствен дом, превозното средство е една от най-големите покупки, които можете да направите. Затова и има смисъл само да искате да изберете кола с добра стойност при препродажба, тъй като ще трябва да инвестирате доста пари и ще искате да върнете по-голяма част от тях, когато след време се разделяте с автомобила си.

Експертите от iSeeCars съставиха списък, включващ някои от най-бързо обезценяващи се автомобили. Прави впечатление, че сред тях са предимно луксозни модели. И ако средната стойност на загуба на цена за 5 години е около 50%, при някои от колите в списъка тя е значително повече.

Кои коли се обезценяват най-много? (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #8
    16 rate up comment 19 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Много не си в час и явно караш Тойота на 40 години. Бъдещето е на коли, които едвам изкарват гаранцията, независимо дали с електромобили или с двг. Бъдещето е такова защото производителите печелят главно от резервни части и колите се конструират под зоркото наблюдение от маркетинговия и счетоводния отдел на всяка фирма. Кои коли са символ на статут, освен немските и британските, особено за Европа. Всичко друго е шир потреба и се съмнявам това да се промени скоро
  • #7
    12 rate up comment 7 rate down comment
    VAYK ( преди 1 година )
    Пет години не е малко! Немските премиум коли, са с нисък гаранционен период! Хората, които ги купуват искат сигурност, а я нямат след 4г. и ги пускат на вторичния пазар!
  • #6
    19 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Made-in-Germany са превзели класацията убедително. Нищо, за утеха собствениците на споменатите модели ще отворят TUV да се надъхат колко са им надеждни премиумите. И да, бъдещето е на коли които спокойно изминават по 1М километра и ходят до сервиза веднъж на 100К км. за смяна на течности, та от тази гледна точка, ако не променят драстично цената за поддръжка, и надеждността, бъдещето на германското автомобилостроене не е много розово. Просто колата отдавна не е символ на статут.
  • #5
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    А така, да има и нещо за нас, с цървулите! Да падат, да падат, пък ние ще купуваме! :)))
  • #4
    12 rate up comment 5 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Намали малко наркотиците и отвори произволен сайт за продажби на коли.
  • #3
    7 rate up comment 21 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Много ясно, че няма електромобил. Повечето ДВГ са назад с около 65-70% за 5 години. Електромобилите не губят толкова от цената си и за десет години. Ако вземеш 5 годишна Тесла за 40% от цената и като нова ще си късметлия.
  • #2
    24 rate up comment 7 rate down comment
    Block me again ( преди 1 година )
    Тази класация не е меродавна за Европа, а за Америка защото е американска. В Европа нещата стоят по съвсем друг начин. Тук обезценяването на всички премиум европейски модели е по ниско с над 20%, с изключение на хибридни такива, защото няма търсене за такива на вторичния пазар. Вземете да пишете поне в заглавието на статията, за кой континент става въпрос защото лъжете хората по този начин.
  • #1
    17 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Мондео с 7 квтч батерия и Волт с 18 квтч са зареждаеми хибриди а не електромобили иначе е учудващо че няма електромобили в класацията