fallback

Собственици на Tesla плашат с гладна стачка

Норвежците искат Илон Мъск да чуе проблемите им, а той се изгаври с тях

Група собственици на автомобили Tesla в Норвегия заплашиха да обявят гладна стачка, ако главният изпълнителен директор Илон Мъск не ги чуе. Протестът е заради куп проблеми на техните коли, информира autoevolution.

 

 

Самият Мъск е в Норвегия на енергийната конференция Offshore Northern Seas (ONS). Той използва често Туитър, за да „общува“ с хората. Преди броени дни написа, че си е поставил за цел да отслабне, като е започнал периодично да гладува по съвет на приятел. По този начин смята да свали няколко килограма и да започне да се чувства по-добре.

Именно този туит е „хванат“ от групата недоволни норвежци, които са създали сайт чрез компания, която организира потребителски консорциуми за справяне с правни проблеми като на тази група. Това прави правната битка по-достъпна за участващите в нея. На уебсайта, който са създали, хората казват, че са „канарчето във въглищната мина“. В Норвегия има най-много Tesla на глава от населението в света и те вярват, че могат да покажат какво не е наред с компанията и нейните автомобили. В крайна сметка на висока лична цена.

 

 

Списъкът с оплаквания, които тормозят норвежките собствении на Tesla, е дълъг:

Колата не пали в студено време

Дръжките на вратите не се отварят при студено време

Силен скърцащ шум

Колата не пали при топло време

„Мехурчета“ в седалките

Разхлабена предна седалка

Капак на багажника, пълен с дъждовна вода

Автопилотът не работи правилно

Интернетът е бавен и не работи както трябва

Чистачките не работят достатъчно добре

Колата скърца, когато минава през неравности по пътя

Декоративните лайсни се разхлабват

Светлините не работят правилно

Вратите спират да работят правилно

Врати се отварят сами

Компютърът не работи

Жълти ръбове около екраните на дисплея

Прозорци, които не се затварят напълно

Системите се нулират сами

Проблеми със зареждането

Намалена мощност

Проблеми с ръжда при нови автомобили (особено Model 3)

Лошото качество на боята означава, че колата трябва да бъде пребоядисана

Беше ви обещано безплатно зареждане през целия живот на автомобила, но новите станции за зареждане не пасват на автомобила

По-нисък живот на батерията от твърденията на Tesla

Проблеми с климатика

Не всички проблеми се решават, когато колата е в сервиз

Tesla обещава да се свържат с вас, но не получавате вест от тях

Трябва да чакате по телефона дълго време, преди Tesla да отговори

Първоначалната информация е за започване на гладна стачка от 17 собственици на Tesla. Те пишат: „ПОМОГНЕТЕ НИ ДА СЕ СВЪРЖЕМ С ИЛОН“. И чакат реакция от главния изпълнителен директор Илон Мъск, която не закъсня. Най-богатият човек на планетата отговори по обичайния си начин - с пост в Twitter, където написа, че гладуването е здравословно. Самият той го практикува редовно и наскоро свалил 9 кг, като се чувствал прекрасно.

 

 

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Тесла имат поръчка за година напред. Това в коя паралелна вселена означава, че няма търсене? Компания основана 2003 година от нулата стига до 2 милиона коли годишно, която произвежда серийно коли 2010-2012, но във вашия клоунски свят това било символ за провал?
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    За последните 80 години повечето компании стъпили на този пазар ( автопроизводители) са го направили с помощта на държавата , започвайки с ГМ, Волгсваген, Фиат, Киа/Хюндай и китайците. Така че да ревете как Тесла произвеждали бараки ( само за 15 години, 10 години от първия завод) е толкова нелепо, даже отвъд нелепо. Нямате нужното и оценявате само външния вид, просто не сте инженери и никога няма да бъдете. Затова и толкова ревете като говорим за функционалност и КПД.
  • #12
    Путьоблиз ( преди 2 години )
    Я че чекам москвичО , он ша а убаФ , ша знаете
  • #11
    До долния ( преди 2 години )
    Напротив, според повечето статистики, ако не са на първото място по лоялност за повторна покупка на автомобил от същата марка, Тесла е в топ 3, въпреки че са предварително запознати с компромисите с качеството, които трябва да направят. Тесла има намерение да ги реши в Берлин, но дали ще успее е друг въпрос. Според мен няма, а ще изникнат други проблеми, заради новата технология на производство с отливки.
  • #10
    Турбо ( преди 2 години )
    Който си купи Тесла,не повтаря.
  • #9
    Popa ot razgrad ( преди 2 години )
    При положение че проблемите на Тесла с качеството не са от вчера и са широко всеизвестни, никой не ги е карал насила да си купуват Тесла...да би мирно седяло не би чудо видяло...каквото си надробил, това ще сърбаш...
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Early "adoptors" бяха преди. На снимката се виждат 20 човека и това е едно голямо нищо. Но каквото и да кажете за електрически коли и автномните фактите обикновено са точно наобратно.
  • #7
    До долният ( преди 2 години )
    Пробваха го и този вариант. По едно време Тесла беше изгубила пазарния си дял в Норвегия, когато стогодишните започнаха да продават своите електрически модели, но това продължи по-малко от година и отново тесла си върна пазарния дял, защото се оказа че е по-добре да имаш проблеми с боядисването и фугите на вратите, както и малко скърцане, отколкото да си купиш перфектно боядисан автомобил с перфектни фуги, който се самозапалва или не може да зарежда в студа, а освен това е бавен и харчи повече.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Да продават и без това сега е доста точен момент това да се случи, иначе наркоманчето е най-безпардонния капиталист и не го интересуват такива работи.
  • #5
    Истината ( преди 2 години )
    всички, които си купуват тесла в момента са си просто early adopters, плащат тройна цена на продукт, който не е напълно готов за масова употреба. Така че няма какво да мрънкат, така си работи индустрията и нищо не редено няма тук. Ние обикновените хора, ще ги изчакаме "богаташите" да изтестват продукта, Елончо да го оправи, цената да стане достъпна за маста и ще си купим тогава
fallback
Последни