fallback

Щурвалът на Tesla Model S се оказа с ужасно качество

Революционният волан се разлепва само за няколко месеца

Собственици на електрически автомобили Tesla се оплакаха от нов дефект - революционният U-образен волан, който активно се защитава от изпълнителния директор на компанията Илон Мъск, се оказа с много лошо качество.

Воланът породи породи много съмнения относно удобството и безопасността му по време на премиерата на актуализирания Model S, а сега се появи и нов проблем. Собственици на Tesla масово публикуват в социалните мрежи снимки на волана с обелено покритие, като дефектът се е проявил скоро след закупуването на колата.

Един от потребителите съобщава, че след 38 600 км пробег на своята Tesla Model S Long Range e открил голямо парче тапицерия, което се е отлепило от една от ръкохватките на волана. Собственик на топ-версията S Plaid, чийто пробег е наполовина по-малък, и друг клиент, който е успял да навърти само 6500 км на луксозния си седан, също разказват за подобен проблем.

Всички те се оплакват от лошото качество на изработка на волана. Във форума teslamotorsclub недоволните собственици на автомобили твърдят, че материалът изглежда евтин и се отлепва няколко месеца след покупката, дори след като не е влизал в контакт с часовници, пръстени и други метални предмети. Мнозина изразяват съжаление, че от Tesla не им предложиха кожен волан, дори и срещу доплащане.

„Моят Plaid е на малко повече от два месеца и това е вторият волан - първият беше сменен по гаранция. И отново се сблъсках със същия проблем. Tesla наистина е подобрила колата по много начини, но това е огромна крачка назад. Не разбирам защо използват толкова евтин материал върху кола на стойност над 130 000 долара “, написа един от потребителите на форума.

fallback
  • #9
    Ххаах ( преди 2 години )
    Напомня ми на VW качествените пластмаси
  • #8
    хахаха ( преди 2 години )
    Не стига че самата идея за такъв волан е глупава ами дори и не са го изработили качествено. С такъв волан е изключително неудобно да се шофира. Ако тази форма беше по добра всички състезателни коли щяха да са такъв волан. Сега единственото изключение във формула 1 ползват такъв волан заради недостатъчното място в кокпита. Но там и съотношението на за завиване е друго. Формулата няма нужда да завива много. Най много до половин оборот.
  • #7
    Ццц ( преди 2 години )
    Тесла традиционно скърца и трака и волана на 30000км е леш.
  • #6
    До Тинтири ( преди 2 години )
    Не мисля че повечето отричат очевидното и Тесла прекалява с орязването на някои разходи дори в моделите си за над 100хил долара което е позорно и трябва да си дадат сметка че така губят вместо да печелят но е вярно и че ти си умствено отраничения докато обиждаш инакомислещите дразнещо е проста.шкото ти арогантно отношение без значение към кого е
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Минтирито с минималната заплата се загрижил за хората способни да дадат 300 000 хилки за кола !?!
  • #4
    Q ( преди 2 години )
    Правилният подход е да се изискват постоянни замени по гаранция. Тогава ще си оправят пластмасите.
  • #3
    Тинтири-минтири ( преди 2 години )
    Хах боли ли Теслончета :) За гуруто или добро или нищо ;) Винаги ми е било странно как някой отрича очевидното - нещо видимо, нещо доказано. Смешни сте!
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Мъск е типичен мошеник минимални вложения в разработки поддоставчици и тн. Минимално качество ниски заплати на служители същият като Безос как се става милярдер иначе и Гейтс беше такъв но се забравят тея неща
  • #1
    Тинтири-минтири ( преди 2 години )
    Всичко свързано с това "прасешко обитание" (ко4ак) е с ужасно качество... за щастие на Теслон умствено ограничени дал господ
fallback
Последни