IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Какво е специалното на гумата на Bugatti за 40 000 долара?

Блогъри разрязаха колелото на Veyron, за да видят защо струва толкова (ВИДЕО)

Цените на колелата за хиперколата Bugatti Veyron могат да достигнат 40 000 долара за бройка и това накара американски блогъри да разрежат едно от тях и да видят с какво то се различава от всички останали. Видео с експеримента беше публикувано в YouTube-канала Waterjet.


гума Bugatti


Според информация, в случая цената на джантата е 25 000 долара, а още 10 000 струва направената по поръчка гума Michelin. Вижда се, че конкретно тази във видеото е произведена през 2016 г., което означава, че тя не е нова. И това обяснява избора на блогърите.

Известно е, че гумите на Bugatti Veyron трябва да се сменят на всеки 5 години, независимо от пробега, а при смяна на комплекта всеки диск минава на преглед с рентген, който да открие и най-малките пукнатини. От Bugatti препоръчват не повече от две смени на гуми на едни и същи джанти, които се произвеждат от компанията OZ Racing.



Разрязването на гумата и алуминиевата джанта отнема около 10 минути. На разреза можете да видите вътрешния пръстен, който може да поддържа гумата в случай на скъсване. В противен случай те ще изглеждат като обикновени колела, въпреки че за нов комплект трябва да се плати около 100 000 долара. Горе-долу толкова струва чисто ново BMW X7, например.

0 от 500
  • #6
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Чичовото ( преди 5 месеца )
    Нищо специално няма за 10000 долара на гума. Щото е Бугати и трябва да се приберат парите на имащите. Само за справка... една гума във Формула 1 е около 3000 долара
  • #5
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Също като онова Ферари, което го купуваш и ти го пазят в гараж на марката, а когато искаш да го шофираш им се обаждаш на коя писта да го докарат
  • #4
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    До 3 явно РАХ системата е по-добра от рънфлата щом я ползват при Бугатти,а не ползват рънфлата,и това сигурно е със сигурността при висока скорост.
  • #3
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    PAX system. Пакс измислен от Мишелин и само те го предлагаха, до като не се появи рънфлета. Има ги много преди да почнат, да ги монтират на Бугати. Обаче за тези гуми , трябват и джанти.
  • #2
    24 rate up comment 2 rate down comment
    Просяк ( преди 5 месеца )
    До 1: По-добре голф 1 с железни джанти
  • #1
    35 rate up comment 5 rate down comment
    Шофьор ( преди 5 месеца )
    Не заслужава тези пари.