fallback

Volkswagen Caddy показва как не се преминава „Лосовия тест“

Вината не е само на MPV-модела, тъй като той не беше с правилните гуми (ВИДЕО)

„Лосовият тест“ взе доста жертви, след като независими организации и различни медии започнаха до го провеждат. Сред най-популярните от тях беше Toyota Hilux, който в един момент от изпитанието за стабилност остава на две гуми и почти се преобърна. Затова и не е изненадващо, че поредният модел, който се провали на теста, е висок MPV.

В случая става дума за Volkswagen Caddy, който беше сериозно модернизират през 2020 г. Той обаче не се справи с изпитанието не по своя вина, а защото носеше грешен чифт обувки за случая. Автомобилът, тестван от експерти от изданието km77.com, е оборудван с дизелов двигател с комплект 17-цолови джанти. Върху тях обаче са поставени всесезонни гуми, за които е нормално да се представят зле на гореща настилка.

Точно това се случва и тук – въпреки, че ESC работи че правилно и следва командите на шофьора, заради гумите се получава огромно недозавиване. Това се наблюдава при скорост от 77 км/ч, която е нужна за покриване на теста. Дори при 71 км/ч Caddy все още се бори заради недозавиването, а най-добрият опит беше завършен с едва 67 км/ч, което си е ниска скорост.

Организаторите на теста са категорични, че основната вина в случая е на гумите. Те отбелязват, че Opel Combo Life, който също е MPV, се справи с изпитанието със 77 км/ч, като беше „обут“ с летни гуми. Посочват се още няколко модели, които се провалиха на „Лосовия тест“ заради същите гуми Bridgestone Weather Control - Ford Kuga PHEV или Ford Escape PHEV, като при втория най-добрият опит беше при 68 км/ч.

Снимка и видео: km77.com/YouTube

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    До 10,защото някой е поръчал с такива гуми и те са взели такъв автомобил,ако му слажят Пирелли П зеро,резултата ще е друг,но с тези за 4 сезона е така.
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    До 3 вземи прочети коментарите под клипа за Алпин и тогава ръси *** мозък,какъвто си.
  • #10
    хмм ( преди 1 година )
    Ами защо се оправдават с гумите при положение, че така са я пуснали колата от магазина. Реално тества това, което е дал производителя. МИ да слагат по-добри гуми на колите, които продават щом тези не стават. Ама нормално за ФВ влезели са в режим да пестят от всичко
  • #9
    Бай Пешо ( преди 1 година )
    "На крива ракета,космоса и пречи!"Значи, проблема бил гумите, а окачването и центърът на тежестта не са проблем. Да ви *** и у специалистите!
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    В тези тестове единствената константа е лошото сцепление на Bridgestone. Както подсказва името им, за мостов камък стават, но за автомобилна гума нямат нужните качества.
  • #7
    Истински автомобил ( преди 1 година )
    DB 9 от AM. Втора ръка на 32 000 км убиеца на Порше!
  • #6
    Георги Георгиев ( преди 1 година )
    Аз пък за 15г. с тая група не съм имал никакви проблеми
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Тая група ставаше едно време сега само проблеми
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    В този клас Форд конект е супер или Пежо рифтер
  • #3
    Факт! ( преди 1 година )
    Това ще се състезава по недозавиване само с алпинчето на рено!
fallback
Последни