IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Емблематично Porsche 911 Turbo Cabrio се завръща

Спортният автомобил е произведение на компанията Singer

Култовият Porsche 911 Turbo Cabriolet от 1986 г. отново ще доставя емоции на заможни ценители на марката, но само на такива, които се обърнат към компанията Singer Vehicle Design (SVD или Singer), която преработва реплики на оригинали.

 

Porsche 911 Turbo Cabriolet 1986.jpg

 

Компанията подчертава на своя сайт, че възстановява и модифицира съществуващи автомобили Porsche за своите клиенти, но не произвежда и не продава автомобили. Последният продукт на Singer е именно Porsche 911 Turbo Cabriolet. Реставриран е и преобразен от компанията, основана от Роб Дикинсън, известен още като бивш фронтмен и китарист на английската рок група Catherine Wheel.

Външно колата точно повтаря оригинала, автомобилът е базиран на шасито на истинско класическо Porsche 911, пуснато в началото на 90-те години. С дизайна си Singer повтаря Porsche 911 Turbo, но в същото време каросерията е изработена от въглеродни влакна, а фаровете са LED.

 

Porsche 911 Turbo Cabriolet 1986-1.jpg

 

Компанията Сингър е известна с това, че при пресъздаването на класически Porsche пуска модерни версии в малки партиди. Колите не са евтини - Singer Turbo Study Convertible ще струва около 750 000 долара. Освен това Singer е разработил нова версия на боксерния турбо двигател. Този 3,8-литров 6-цилиндров мотор се предлага във версии с 450 и 510 к.с.

Интериорът на това Porsche 911 е напълно преработен, въпреки че ретро стилът е запазен. Автомобилът има ново табло, нов волан и скоростен лост. Салонът е тапициран с карирана дамаска и кожа, използвана в старите 911.

 

Porsche 911 Turbo Cabriolet 1986-2.jpg

 

Кабриолетът е оборудван с 6-степенна механична скоростна кутия, като задвижването може да бъде задно или пълно. Предлагат се и избор от два вида окачване - удобно за дълги пътувания и за твърда писта. Спирачната система е карбоново-керамична с ABS.

Тази кола е преработена по желание на нейния собственик в знак на почит към Рorsche 718 rs 60 spyder, управляван от Ханс Херман и Оливие Гендебиен при първата победа на състезанието 12-те часа на Себринг през 1960 г.

 

 

0 от 500