Компанията what3words твърдо вярва, че изгубването трябва да е нещо от миналото. „Живеем в дигитален свят, с достъпни технологии навсякъде – на нашите китки, телефони, в джобовете ни и в колите ни. И намираме за странно, че използваме същата адресна система, която е проектирана преди 300 години за доставка на пощата с кон“, казва Клеър Джоунс.
Като главен търговски директор на компанията, Джоунс вижда как проблемите в тази насока се разрастват с течение на времето. А Решението, според тях, е what3words приложение, което разделя света на малки квадратчета и присвоява на всеки квадрат уникална комбинация от три думи – лесен начин за намиране и споделяне на точно местоположение.
"Взехме целия свят и го разделихме на мрежа от 57 трилиона квадрата. Всеки квадрат беше три метра на три метра и ние обозначавахме всеки с три думи от речника. Всеки етикет е еквивалентен на квадрат. Той е напълно уникален.", разказва още Джоунс.
Технологията вече е интегрирана в милиони автомобили по целия свят. Може да бъде достъпна чрез навигационни системи като HERE или TomTom - независимо коя карта използва автомобилът. А основното и предимство е гласовото въвеждане на нъпросните три думи.
От компанията са на мнение, че е голямо разочарование в автомобилната индустрия факта, че гласовата технология не се използва с пълния си потенциал. Потребителите се чувстват удобно да използват технологията за контрол на температурата и музика, например, но все още не я използват наистина за навигация.
Резултатът е отрицателно потребителско изживяване, тъй като ръчното въвеждане на пълен адрес в колата може да отнеме много време. За това What3words работи активно точно около това предизвикателство. Като кажете само три думи, вие знаете, че ще стигнете до правилното място. Можете да оставите телефона си в джоба и да държите ръцете си на волана.