fallback

ZF изобрети перфектното окачване за паркиране

Вижте как работи новата технология EasyTurn (ВИДЕО)

Намирането на свободно място за паркиране в днешните градски райони може да бъде много трудно. Понякога между два автомобила има разстояние, почти равно на дължината на вашето превозно средство, което прави задачата още по-трудна, особено ако останалите участници в движението са нервни и бързат, кокто ви сигнализират с клаксон да освободите пътното платна.

Автомобилните производители са наясно с този проблем, като предлагат напълно контролирано шаси и всякакви асистенти за паркиране. Но такива опции са скъпи и обикновено се поставят на премиум автомобили. За щастие, ситуацията може скоро да се промени към по-добро благодарение на една нова технология.

Германският производител на части и оборудване за автомобили ZF наскоро показа прототип на предното окачване ZF EasyTurn, който е проектирано да подобри радикално маневреността при ниска скорост и да елиминира проблемите при успоредно паркиране. Новата система позволява на предните колела да се завъртят до 80 градуса вместо стандартните 35 градуса, които се срещат при по-голямата част от съвременните автомобили.

Това става възможно чрез по-къси напречни пръти, които са свързани с допълнителни връзки. Системата е проста и най-важното - евтина, но теоретично може да изисква по-широки калници, за да може колелото да се върти свободно на толкова големи ъгли.

ZF вече успешно е внедрила и тества системата EasyTurn на електрическото BMW i3 със задно разположен електрически мотор. Факт е, че може да отнеме известно време, за да свикнете с това завъртане на предното колело, но резултатът е наистина впечатляващ.

fallback
  • #16
    анонимен ( преди 2 години )
    Мале колко съпърби са научили тия всичките сигурно са с зф скоростна
  • #15
    Propov ( преди 2 години )
    ZF за българите е позната марка Само дето е позната ама 2ра, 3та цедка и на над 200, 300, 500 хил. км. И имат Гошо кЪрбУратУрЪ , Киро ЗъбчаткЪтЪ и Иван БуксЪтЪ модификейшън. А в цивилизованият свят ZF е лидер в областта си и го доказва за пореден път. И май някой не вдянаха че големият ъгъл ще е възможен под 10км/ч. И жалко, за дрифт няма да става. Също и за кашони с предно. То и без това истинските коли са си на задно.
  • #14
    Мдааа, ( преди 2 години )
    Ако от ZF знаеха за високото ниво на компетентност, която блика от събраните тук астроинженери, нямаше и да си помислят за иновации някакви...
  • #13
    Емил ( преди 2 години )
    *** който не е създал нищо смислено досега,дава компетентно мнение,тъмни балкански некадърни субекти.
  • #12
    Некой си ( преди 2 години )
    Нека дрифта започне сега...
  • #11
    Некой си ( преди 2 години )
    Нека другата започне сега
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Ако си левак и не можеш да пакираш и с това няма да успееш. Ползите са по-малко от проблемите до който може да доведе това "революционно" окачване.
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Бай Стави тираджията, паркира така без специално окачване от ZF
  • #8
    до 3 ( преди 2 години )
    Щоо, баща ти немец ли е?
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Аааа, това много яко
fallback
Последни