fallback

Най-продаваният премиум автомобил в Европа ще ви изненада

След Volvo и Tesla сега има още един пазарен лидер, който не идва от Германия

В продължение на десетилетия в премиум сегмента на европейския пазар нямаше особена интрига - на върха неизменно бе представител на голямата германска тройка BMW, Mercedes и Audi. Но последните две години разместиха доста картите и през 2021 на върха неочаквано излезе модел на Volvo, а през тази пролет над всички бе Tesla Model 3. Сега актуалната статистика на Dataforce за първата половина на годината показва нов водач, който също не идва от Германия.      В България най-продаваните модели на Mercedes са GLE и S-класата, а на BMW - X5 и X7. На европейския премиум пазар, напротив, най-търсени са най-достъпните като цена модели              Като цяло пазарът в премиум сегмента се е свил спрямо 2021 година - отчасти заради затрудненията с производството заради недостига на чипове, отчасти и заради доста сериозната инфлация в цените, която насочва все повече купувачи към пазара втора ръка.              30-те най-продавани премиум модела в Европа (ГАЛЕРИЯ):

           

fallback
  • #20
    IM-DrtiйУАЙТBoy ( преди 2 години )
    Добре , че тук в Карлуково ми пускат нета през три-четири дни , че инак скука ! И това за Лада , МАсквич , и ЗАЗ , пак аз съм го писал
  • #19
    IM-DrtiйУАЙТBoY ( преди 2 години )
    Бира се, от подобна классация би следвало да бъдат изключени напр. RR & шведските Кралски ЯЙЦА - Koenigsegg, при които /както всички добре си знаем урока/ от поточните им линии излизат точно толкова бройки машини, колкото са били поръчани от бъдещите им клиенти т.е. тук РЕАЛизацията е 100 %-ова и няма как да бъде иначе друга. Те са просто EXCEPTION.
  • #18
    IM-DrtiйУАЙТBoY! ( преди 2 години )
    До 3-ти: Сега ми дойде ЗЛАТНАта идея, че по-представителна и правдиво-точна би била СТАТ-ТА за това: Какъв точно процент от общо произведените бр. ЛЮКС-коли са били продадени, респ. РЕАЛизирани на дадения Кaр-market. И това ще даде наистина РЕАЛна представа за истински успешните и КАЧЕСТВЕНО представящи се авто-марки... Защо ли досега подобни данни не се публикуват, щото това ще извади наяве способността на даден производител да може да просъществува в таз бушуваща жестока CON-Cуrren-ЦиЯ...
  • #17
    Костов ( преди 2 години )
    Не разбрах кой е пазарния лидер, дето не идва ат Германия...
  • #16
    Смех ( преди 2 години )
    Съветската Света троица Лада Москвич и Заз окупира челните места по продажби според данните изнесени от Мототехника
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    Кадилац ЦТС не беше ли добър, но и той отдолу май е европейска кола.
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Егати първите две са лагерни колички.
  • #13
    Е да де ( преди 2 години )
    Най продаваната спортна кола в Сащ е Корветт при по малките Чарджър Мустанг и камаро.Какво да им гледам немците имат една ес класа и 7-*** серия навсякъде другаде са бити по продажби.А ролс и бентли потвърждават тезата ми че немците са монополисти на пазара изкупили всички другиТочно такива монополисти повремето на соца бяха Лада и Москвич аналогията ми съвпада Напълно.
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Само като видиш , че всички известни личности освен президента на САЩ ,се возят или карат Мерцедес, Ауди или БМВ или нещо още по луксозно като Бентли, Ролс , Ферари, Лабмо и т.н. и ти става ясно американските трошляци колко са спортни и колко са хубав и колко са луксозни! Ходи на Американ Феста и ги виж ,че са с технологии, които другите имат от преди 5-10 години ;)
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Никой не ги купува има немски фирми там които си ги купуват за служителите както немската полиция купува само Фв.А в Европа ги няма щото както иазах немците са си направили пазара за тях чрез огромни мита които правят другите непродаваеми.То в Европа и Лексус няма що лиА защо набутваш Лексус немците сте смешници и японското слагате за да не изглеждате жалки щото па на японско и на малкият пръст не можете да стъпите като качество технологии и лукс
fallback
Последни