fallback

6 премиум седана на по 10 години - плюсове и минуси

От Audi до Infiniti, тези модели са богато оборудвани и могат да се намерят в добро състояние

Автомобилите от премиум сегмента имат неоспорими предимства пред модели от „среден клас“. Факт е, че те са по-скъпи, но предлагат по-богато оборудване и са по-удобни от седаните от среден клас, като това се дължи до голяма степен на сложните им окачвания. Освен това те предлагат по-добра шумоизолация и по-скъпи материали в салона. Освен това, защитното покритие на каросерията е направено с по-скъпи технологии и следователно премиумът ръждясва доста по-бавно. Всички тези модели, посочени от експертите от изданието ZR са на възраст около 10 години, имат пробег до 200 000 км и могат да се намерят в отлично състояние, което ги прави още по-привлекателни за потребителите.

Най-готините 10-годишни седани от висок клас (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #16
    Хаха ( преди 2 години )
    "Премиум" и тези коли е несъвместимо. Да си купиш 10г. Ауди, бмв или мерцедес и да дадеш 20к, после да го обслужиш и не дай си боже някой ремонт и то 3к не ти мърдат, ще стане кукличка, но струва ли си усилието?!? Ми не, тези коли са морално остарели като визия и концепция. Предпочитам кола до 3-5г., или чисто нова по-нисък клас и марка.
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    Не знам дали моделите са екзотика за Европа, но 200 000 км за десет години си е.
  • #14
    Премиум? ( преди 2 години )
    Премиум от тези кои са? Трябваше да сложат A8, 7 серия, S класа, Q60/70, Lexus LS, и донякъде Volvo S80. Така може да се съглася. Ама тези коли са си баш нисък към среден клас, не са бъкани с екстри, нито с премиум материали вътре, предполагам даже че японците са си с доста твърди пластмаси. Тези 200000км пробег дето са го писали, особено тука в България са много сигурни...Поредната "хубава" статия.
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    Вижда ли сме, ама няма
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Поне си раздвижете двете мозъчни клетки които имате общо цялата страница, за да редактирате елементарно статията, за да изглежда правдоподобна за България.
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Поредната статия преписана от американски сайт от слабоумник. На Волво S60 дизелът бил много рядък, 90% от волвата в Европа са с този дизел. Мерцедесът не се предлага за Европа с атмосферния шест цилиндров двигател. Бездарници, явно никога няма да напишете един ред от себе си. Поне да редактирате преведеното от гугъл преводач, за това също нямате мозък. Ако изтриете коментара ме блокирайте, защото иначе пак ще го кача. Неграмотници.
  • #10
    Боб ( преди 2 години )
    Прехвалени трошки за снобари
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Подкрепям статията. Имах две аудита 4, едното 2011 г тфси и ауди 2014 г. Побекя ми косата, първия харчеле масло не на 1000 а на 800 км и майсторите казваха или нови пръстени и бутала или да се примиря защото тфси двигателите са си такива маслояди. Другото по новото уж по маслото добре пак похапваше ама по малко, но леле като почна електрониката да се раьбибипка пак драми. Ауди вече не, БМВ също... Покрай тройката от 2014 на братовчеда ми. Сега няма да ми повярвате си карам рекстон
  • #8
    Тоапа ( преди 2 години )
    Е от кога пък А4, BMW 3-та серия и Це класата са прумиум. Айде японците не ги знам ама! Пък и волво , в една статия пишете че не е премиум в друга че е премиум. По тази логика и баничарката и бусове на мерцедес и те са пречиум , или А1 и т.н.
  • #7
    Георги Г ( преди 2 години )
    Кога ли ще спрете да преписвате статии от америкнаските сайтове? Дори модификациите на колите в статията са редки в България и Европа. Примерно Ауди А4 в Европа най - често се кара с Дизел и DSG, Волво - то, с 2.4 Дизел, който според статията е "екзотика", докато 10 годишно Инфинити или Лексус в Европа трябва да ги търсиш с лупа. Като искате да правите автосайт, поне го правете с адекватна информация. Такава има бол, само се иска малко труд да се събере и/или преведе.
fallback
Последни