fallback

Следващото Audi RS3 ще бъде електрическо

Смяната на поколенията е предвидена за 2027 година

Сегашното Audi RS3 е един от най-привлекателните автомобили в своя сегмент, като това се дължи до голяма степен на неговия 5-цилиндров бензинов двигател. При следващото поколение обаче той ще бъде заменен от изцяло електрически агрегат, съобщава Autocar, като се позова на свои източници в германската компания.

Според информацията, смяната на поколенията на Audi A3 ще се състои през 2027 г., като моделът ще премине към електрическо задвижване. Това ще засегне и двете спортни версии – S3 и RS3. Базовият вариант ще бъде със задно предаване, но RS3 стандартно ще получи задвижване на четирите колела с нова система за векторизация на въртящия момент.

Сегашното RS3 развива 400 к.с. и 500 Нм, като с помощта на системата Quattro AWD ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,6 секунди. При наследника му тези параметри ще бъдат подобрени, като това ще стане благодарение на двата електромотора – по един на всяка ос.

Цялото семейство A3 ще бъде изградено на платформата Scalable Systems Platform (SSP) на VW Group, която ще работи на 800 В. Това означава, че само за 10 минути зареждане електромобилите ще получават по допълнителни 128 км пробег. Това е значително по.бърдо от системата с 400 В, инсталирана на модели като Volkswagen ID.4.

Промяната на платформата ще увеличи леко размерите на новото A3 в сравнение с предшественика му. Моделът отново ще се предлага в два варианта – седан и хечбек, както е в момента.

fallback
  • #16
    Последния Софиянец ( преди 1 година )
    ДВГ умира и това е ясно на всички ! Нужния стимул беше даден от едно ботоксово джудже в един бункер около кремъл !
  • #15
    До 14 ( преди 1 година )
    Аз ти пиша за сега а не кай какво е правил и имал преди и то развоен център не е производство на цели коли така че изобщо къде си го писал освен това Порше не произвежда никакви коли във Финлавдия от над 10 години
  • #14
    До 13 ( преди 1 година )
    Австралия правеше Холден доскоро в продължение на десетилетия Израел имаше развоен център на Рено Гърцция не е богата а фалирала точно обратното то те не само коли дори корабостроене нямат макар че са заобиколени от вода например.А Финландия прави коли например Порше бокстър и Кайман се правят там
  • #13
    До 16 ( преди 1 година )
    Човече май обърка статията иначе не всички богати страни правят коли примерно Австралия, Норвегия, Израел, Гърция, Финландия и т.н. Частично съм съгласен но и поотделно неща като батерии и чипове имат процентен марж сигурно по-голям от кола така че зависи от много неща. Като заплати не сме в пъти назад от Словакия и Румъния така че ако ще се местят от там ще е по-скоро в Украйна и Мароко както например на Дачия значителна част от производството се премести от Румъния в Мароко
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Авромобила е краен продукт товст с най висока принадена стойност сиреч с най голяма печалба.А не добитото желязо направената стомана чипа или седалките те са евтини но автомобила като завършен продукт е скъп.Всички богати страни правят коли Южна Корея Джапен Сащ Германия Франция и тн само на булгаропитекуса излиза пиян немец говори глопусти че няма нужда да се правяр автомобили и питекуса слуша и цвили от радост.
  • #11
    До 13 ( преди 1 година )
    Е нали се мери по един и същи тест. Разликата е главно че хибрида в Ел. Режим е насочен към ефективност при по-ниски скорости защото обикновено ел.мотора е слаб спрямо теглото но достатъчен за движение до 60км/ч за което е и предназначен в хибридите
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    10-ти: А3, А6, 530Е, X1, X2, Пасат ГТЕ - все хибриди.
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    10, 12-ти, пич, прави разлика м/у елктромобил и хибрид! Абсурдно е от електормбили да тръгнеш да правиш изводи за хибриди. Двете са разчетени да работят по ралзичен начин.
  • #8
    До долния ( преди 1 година )
    А първите електромобили едва изминаваха 70 км при официален пробег стотина километра и батерии натъпкани в багажника. Противно на сегашното схващане, тогава електромобилите имаха ужасно ускорение и най бързото зареждане беше четири часа за най-добрите електромобили, а при другите за 8 часа. И това беше допреди десетина години. Важно уточнение, за тези които разправят че технологията била на повече от век. Смятайте какви са били тези параметри преди век?
  • #7
    До 6 ( преди 1 година )
    В теста на Аутомедия на зареждаемия Х5 с 95км пробег по WLTP те пишат: "Убедихме се, че даже при смело настъпване и с включен климатик, 70 км не са никакъв проблем." А това далеч не е най-ефективния хибрид..https://automedia.investor.bg/a/2-***/42455-bmw-x5-45e-tova-li-e-nay-dobriyat-suv-na-bavartsite-v-istoriyata
fallback
Последни