fallback

Защо на България всъщност не й трябва завод за автомобили

Тук създаваме високи технологии за коли, които са и по-доходни, и по-трайни от обикновеното сглобяване, казва шефът на Robert Bosch България

"Подиграваме се на руските коли, но те поне произвеждат нещо, а не като нас": това е един от най-честите коментари във форума на Automedia.bg. Повечето българи все още живеят със схващането, че страната ни е на опашката в автомобилните технологии. Дори онези, които са чували за бурния ръст на сектора на автомобилните компоненти у нас, го свързват най-вече с кабели, тапицерии за седалки и други относително нискотехнологични производства. Действително те доминираха в първите години, когато автомобилният сектор в страната тепърва прохождаше. Но днес ситуацията е коренно различна. България е сред европейските лидери в създаването на високотехнологични компоненти за автомобилната индустрия - софтуер, сензори, блокове за управление, тоест нещата с най-висока добавена стойност. Почти няма модерен европейски автомобил без високотехнологични решения, разработени в София. По този повод Bulgaria ON AIR THE INLFIGHT MAGAZINE разтоваря с Константин Конов, генерален директор на Robert Bosch в България. Automedia помества част от интервюто, а пълния текст можете да прочетете тук.                10 въпроса към Константин Конов, Robert Bosch България (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #48
    23 см ( преди 9 месеца )
    Дали да не му счупим всички зъби на тъпия немец,за кво са му зъби...да *** и тъпите немци да ***
  • #47
    Да ама Не ( преди 9 месеца )
    Лъвския пай от печалбата при продажбата на готовото изделие отнася крайния производител , а за баламурниците по веригата на производството остават трохите !Затова ни убеждават, че не ни трябва завод за автомобили !
  • #46
    Хайл14/88 ( преди 9 месеца )
    На немците не им трябват нито мерцедес,нито бмв,нито ваг. Да затварят тия звводи,че и без това качеството им е под всяка критика...аман от натрапници
  • #45
    Шарана ( преди 2 години )
    На България не и трябва да си налагаш мнението, бич !
  • #44
    анонимен ( преди 2 години )
    Е това е да си трудоустроен. А вие се скъсвайте и вярвайте, че с работа се постига нещо. В сивито му сигурно и първата му позиция е шеф...
  • #43
    анонимен ( преди 2 години )
    Като гледам с какво качество са пежата от завода в Търнава Словакия надали кола, направена на Балканите ще е по-добра.
  • #42
    Валентин ( преди 2 години )
    Отново на вас не ви трябва.Не напротив трябва ни .Едно тъпо трабанче в ловечкия завод на хавал .Премахнат от Бойко.60на40 60 за мен 40 за теб като производител. Проекта с Рено бг прекратен корупционно.Фиат Пирин даден на бушмените за да имат Лада.Ровер закрит корупционно.Големите обещания свършват никой няма да дойде в корумпирана държава.
  • #41
    анонимен ( преди 2 години )
    Ей Коста, хвани ме за лоста! Това, което пишеш се отнася за теб най-вероятно, но не и за всички. Не всеки е, като теб панелен съсел.
  • #40
    алина ( преди 2 години )
    Ако сам не се похвалиш...
  • #39
    анонимен ( преди 2 години )
    Най-после го махнаха този с противната усмивка, иначе който кара немски коли да се занимава със сервиза и немския софтуер колкото искам аз ще продължавам само да сменям масло.
fallback
Последни