fallback

Как само за 110 евро на месец ще може да карате нова електрическа кола

Концернът Stellantis стартира програмата Electric As You Go в Европа

Електрическите автомобили са твърде скъпи за купуване. Това е най-често изтъкваната причина от голяма част от шофьорите по света, когато става въпрос за предимствата и недостатъците на тези автомобили.

И това твърдение е вярно в огромна степен, въпреки че този въпрос е сложен и е практически невъзможно да се обобщи отговор еднозначно и накратко. Защото има много хора, които могат да си позволят електрически коли, дори и по-скъпи, но реално болшинството не могат.

В търсене на някакво решение концернът Stellantis, образуван през 2021 г. от сливането на италианско-американския автомобилен производител Fiat Chrysler Automobiles с френската Groupe PSA, стартира в Европа програма за наем Electric As You Go.

Така може да станете част от електрическата мобилност, като ще плащате 110 евро на месец. За толкова пари ще управлявате нов електрически автомобил. Ще се предлагат два модела - Peugeot e-208 и Opel Corsa-e, които използват една и съща платформа, електрически двигател и батерия. Също така ще може да се взима и кросоувър Opel Mokka-e.

По същество програмата Electric As You Go е услуга за дългосрочен наем с първоначална вноска и след това такса за изминат километър. Клиентите трябва също така да се договорят за минимален пробег от 500 км на месец. От концерна обясняват, че целта на програмата е да ускори възприемането на електрическите коли сред хората, които смятат купуването им за скъпо. Услугата за дългосрочно наемане предлага на клиентите възможност да заплащат точния брой реално изминати километри.

Electric As You Go е вече достъпна във Франция за споменатите автомобили. Скоро се очаква да стартира и в други европейски държави с добавени модели от продуктите на Stellantis.

 

fallback
  • #9
    Супер ( преди 2 години )
    Няма да притежаваш нищо, но ще бъдеш щастливМежду другото 200 лв плюс цена на 500км ще е по-скъпо от лизинг на всеки бензинов модел от класа на тези малолитражки
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Пропускат да кажат каква цената на километър и дали тези 500 км на месец са включени в тези 110 евро. Ако са включени офертата не е никак лоша. Да ти струва 2400-2500 лв на година. То собствена ДВГ Корса да си вземеш ще дадеш поне 1500 лв за каско, 300 за обслужване 200 за гражданска и тази ти излезе 500лв.
  • #7
    до 2 ( преди 2 години )
    Нещо бъркаш оперативния с финансовия лизинг, но толкова си можеш. Купувай от горубляне и дупница тогава.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Тази статия по повод на финансовите резултатите на Тесла ли е? Или по повод на масовите съкращения на Форд? Иначе поздрави за шминтирита и дизела, вече всички разбрахте защо живеят в панелка. Специално за тях поздрави и от аутоекспресс. ук. Никога няма да загреете защо британците правят огромни комплементи на Тесла.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Електричките са домислени просто не са за бедни.Като си в панелката няма да караш електеичка но нямами да тровиш ще хпдиш пеш или с градския за всеки е измислено.Ти като нямаш пари естествено че няма да си купиш собствен самолет а ще пътуваш с лоу кост.Петролният излишък и разпада на Ссср и гооямото количество евтин петеол на пазара създадоха фалшивото усещане че всеки скъсак може да кара кола и че му се полага.Това трябва и ще се преосмисли.Иначе има и други варианти на газ на биоетснол хибрид
  • #4
    До 1 ( преди 2 години )
    Знам че не си наясно но хората с пари точно така си "купуват" кола. Пет години на лизинг и като дойде време за плащане на остатъчната стойност я връщат на дилъра и вземат нов модел - в гаранция, на нула километри. Така цял живот плащат, цял живот карат нов автомобил в гаранция. Тази схема изобщо не е нова но не е за такива като теб.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Таратанци ще мога. Къде да я зареждам пред панелнката, в която живея? Никъде. Значи да я зареждам на станции? Ами то по-евтино да зареждам бензин на 5 лева?!? Въобще: това с електричките е мислено, недомислено - има купища неудобства и проблеми, които не са решени и не виждам как ще се решат в следващите 10 години. Така че, ще си спестя едни 110 евро на месец, мерси. А ако правителство реши да забанява ДВГ - пада. Ние не сме немски уфсе.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Пак някаква далавера да ти вземат парите, залъгвайки те с екологичност. Къде е далаверата питам да плащаш 110? на месец, да плащаш тока за зареждане, да си платил някаква първоначална сума и на всичкото отгоре колата да не е твоя, а вс едно е под наем или иначе казано лизинг. Като свърши лизинговия перио и отидеш да я връщаш ти правят оценка на колата, която абсолютно винаги е занижена и ти плащаш разликата между пазарната стойност и стойността от оценката. Влизаш вътре с двата крака.
  • #1
    Муахаха ( преди 2 години )
    Добре дошли в бъдещето скъпи миксерофенове! Сега всички производители като извадят молива и тефтера и теглят чертата, че така ще има още по-големи печалби, чакайте да падат цени на нови коли и за 5000 Евро да карате кола която нямала нужда от подръжка и ще се зарежда с кабел през терасата!!! Мечтали, мечтали, накрая се по преее али
fallback
Последни