IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Французи посочиха 25-те най-издръжливи коли

Всички тези модели могат да изминат над 200 000 км без проблеми

Съществуват много и различни класация за най-издръжливите автомобили на света. Поредната идва от Франция, където бяха определени 25-те най-здрави модела, движещи се по пътищата на страната. А данните за тях са събрани по време на годишните технически прегледи, които колите са преминали през 2021 г.


най-издръжливи модели


Оказва се, че 21,82% от автомобилите във Франция (над 3,7 млн превозни средства), преминали преглед през миналата година, имат пробег от над 200 000 км. В същото време 27% от коли са на възраст над 15 години, което показва, че много собственици предпочитат да държат превозните си средства в добро състояние вместо да ги заменят с нови.

25-те най-издръжливи коли според французите:

Модел                Брой коли с пробег над 200 000 км.

Peugeot 307                          150 140

Peugeot 206                          144 016

Renault Clio II                        121 253

Renault Clio III                        87 082

Citroen Xsara Picasso            86 062

Peugeot 207                           84 920

VW Golf 5, Golf 6, Golf Plus, Jetta 5 и Eos    79 537

Renault Scenic 2                    76 500

VW Golf 4, Jetta 4 и Bora       65 084

Citroen C4 Picasso 1              61 699

Citroen C3 1                            61 637

Peugeot 308 I                         58 901

Renault Megane II                  57 262

VW Touran I и Caddy III         51 586

Peugeot 407                          48 832

Citroën C4 I                           47 727

Audi A3 II                               47 200

Citroen Berlingo I                  46 639

Renault Scenic I                    44 325

Peugeot 306                          44 313

Peugeot 406                         43 922

Renault Megane III               40 650

Renault Kangoo I                 39 047

BMW 3-Series (E46)           35 520

Renault Scenic III                33 400

0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 седмици )
    Извода е че лоша кола няма важна е подръжката.българина не обича да ремонтира и подържа но дава оценки кои коли били лоши и кои тришляци.ако се направи реална статистика ще се окаже 70%от колите в България са неподържани хлопащи таралясници.минаващи фиктивен преглед.иначе всички лаят за ново, скъпо и лъскаво.да могат да се,,покажат че имат повече,,
  • #16
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Хейтър ( преди 4 седмици )
    Интересен народ са франсетата. Държат на родното производство и това си е. Ясно е че за повече от половината коли не може и да става за надеждност но когато не си опитвал други няма как да знаеш.
  • #15
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Чук до # Propov ( преди 4 седмици )
    A "премиумът" два *** ли или от "народните" ( което е все тая де), или Бърка Масло с Вода, или пък може да е от тия с тройната звезда дет Рено им правят двигателите щот са яки "двигателисти"?)))) Иначе Ханс Премиумски докато се приближи до японското качество дори на оръдеен изстрел, представа си няма колко още бежанци има да приюти и отгледа, от което "премиумите" направо ще станат всички поръчкови)))))
  • #14
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Dio ( преди 4 седмици )
    Това ми изглежда като статистиката на Dekra, ама наобратно.
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    ДО 5 ( преди 1 месец )
    Clio2 e на 24 години вече...Иначе сте прав, трябва да се сложат доста условия, за да е вярна статистиката. Да се гледа брой продадени, да се махнат катастрофиралите и изнесените(тези които са цели/годни), след което да се гледа колко е % на оцелелите...
  • #12
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Най издръжливи са колите нов внос.
  • #11
    12 rate up comment 3 rate down comment
    иво ( преди 1 месец )
    ХМ, странно С5 Х7 Турер, е също един особено здрав и безпроблемен автомобил, във варианта с истинско окачване. Моят гони вече 300 000, а не дава никакви признаци на умора. От 2008 до сега два малки тампона на предните носачи, и два хидроцилиндъра отпред, още нов като беше - производствен дефект се оказа, че имат, протекоха на 40 000. Останалото е стандартна поддръжка, филтри, масла... Пежо 407 е на същата база.
  • #10
    52 rate up comment 0 rate down comment
    FenIX ( преди 1 месец )
    Че какъв критерий са 200 000 км? В България на толкова ги внасят и от там почват да навъртат още хиляди км.
  • #9
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Ники ( преди 1 месец )
    Хаха смях
  • #8
    13 rate up comment 30 rate down comment
    Шофьора ми'бачи ( преди 1 месец )
    От 25 каруци - 4 швабски и другите франсет- ***...Ай ми лапайте глокабийски....