fallback

В САЩ ще изравняват правата на шофьорите на електромобили с тези на класически коли

Собствениците на безплатни зарядни станции ще бъдат длъжни да наливат гориво без пари

Министерството на транспорта на американския щат Северна Каролина е подготвило законопроект, който ще задължи собствениците на безплатни станции за зареждане на електрически автомобили на същото основание да наливат бензин в автомобили с двигатели с вътрешно горене.

Според авторите на инициативата, собствениците на електромобили получават твърде много предимства в сравнение с тези, които притежават класически коли. Цената на пълното зареждане на превозно средство на ток обаче се различава многократно от тази на един резервоар с гориво.

Законопроектът предвижда всички обществени зарядни станции, разположени на територия, която е държавна собственост, да бъдат оборудвани с колонка за свободен достъп до бензин и дизелово гориво. Ако това не бъде направено, станциите ще бъдат премахнати. Освен това, на територията на целия щат ще бъдат инсталирани частни станции за зареждане.

Собствениците на ресторанти, например, ще могат да поставят зарядни на паркингите, за да може посетителите да зареждат електрическите си автомобили по време на обяд. Всички разходи за електроенергия ще бъдат включени в сметката на клиента, като собствениците на заведения ще посочват във фактурата сумата, която клиентът е изразходвал за обслужване на станцията. Ако той не е използвал зарядната станция, сумата ще бъде елиминирана.

Властите отпускат 50 000 долара за разрушаването на електрически зарядни станции, чиито собственици не спазват новата правителствената заповед. Според авторите на законопроекта, собствениците на автомобили с двигатели с вътрешно горене в момента са принудени да се примирят с предимствата, които получават собствениците на електрически автомобили. Целта на нововъведението е именно да изравни правата на всички шофьори.

fallback
  • #11
    До 8 ( преди 2 години )
    Малко трудно ти се разбира какво искаш да кажеш. Дай някой практически пример с елементарни сметки?
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Един ден електрическите коли ще ги забранят със закон. Като разберат колкото са вредни и неефективни. Рано или късно ще разбера че по добро от дизела няма.
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Щат на миньори и тецове, лек клавиатурен лапсус.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Явно ама никога няма да загреете какво значи КПД. Като за малки деца обяснения - дори и киловатчас да беше на цената на литър бензин/дизел, то с този киловатчас се минават повече километри. А ще има да чакате киловатчас да е с приблизотелно еднаква цена на нещо, което се сондира, транспортира и преработва. Не че някога сте виждали заводи и рафинерия на живо, де.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Това не е ли щатът на миньори и вецове? Доста нагъл начин да прецакат електрически коли. Но и индиректно си признават, че зареждането им е многократно по-евтино. С други думи много са се прецакали. Типично за орангутаните от републиканската партия.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    1-ви, доста модели са 17-19квч/100км, бих казал че цената е 17-20Е/100км при цените които си дал (и са такива наистина, поне в Германия). Това е еквивалент на 8-10л бензин или нафта.
  • #5
    До първия ( преди 2 години )
    Цената на тока в Щатите е средно около 15 цента за киловатчас, а безплатните зарядни максимум 7 kW, което прави максимум няма и 1$ за час. Заведенията много добре са си направили сметката, че каквото и да си поръчаш винаги са на печалба, че си избрал точно тяхното заведение. А фактически, винаги могат да те почерпят едно кафе, което им излиза на себестойност 10 цента и ти го продават за 2$, за да те компенсират, че държавата те задължава да им платиш 1$ за ток и пак ще заобиколят закона.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Толкова са елементарни политиците! Частни лица им провеждат зелената сделка без да ощетяват държавата, а те ги наказват, за да могат да дават пари за зелената сделка на свои подставени лица! Държавата като дава 7500$ субсидии за всеки продаден електромобил различен от Тесла, това не е ли дискриминация спрямо купувачите на бензинови автомобили и Тесла? А са тръгнали да гонят хората, които ти подаряват ток за максимум 1$, ако им направиш 20-30$ оборот, за да те привлекат като клиент.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    И като говорите за класически автомобили, не споменахте това за автомобили от преди 1950-та година ли става въпрос?Толкова ли е трудно да погледнете какво пише google преводача преди да пуснете статията? Предлагам да замените думата класически с конвенционални, за да не подвеждате читателите. Няма нищо класическо в Toyota corolla модел 2022 година.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Е какъв им е проблемът? Да им дават по 330 милилитра бензин в алуминиево кенче, като това за безалкохолните, което горе-долу е себестойността на тока, който са подарили на клиентите. Аман от лобисти, които плащат на политиците да приемат абсурдни закони.
fallback
Последни