fallback

В САЩ ще изравняват правата на шофьорите на електромобили с тези на класически коли

Собствениците на безплатни зарядни станции ще бъдат длъжни да наливат гориво без пари

Министерството на транспорта на американския щат Северна Каролина е подготвило законопроект, който ще задължи собствениците на безплатни станции за зареждане на електрически автомобили на същото основание да наливат бензин в автомобили с двигатели с вътрешно горене.

Според авторите на инициативата, собствениците на електромобили получават твърде много предимства в сравнение с тези, които притежават класически коли. Цената на пълното зареждане на превозно средство на ток обаче се различава многократно от тази на един резервоар с гориво.

Законопроектът предвижда всички обществени зарядни станции, разположени на територия, която е държавна собственост, да бъдат оборудвани с колонка за свободен достъп до бензин и дизелово гориво. Ако това не бъде направено, станциите ще бъдат премахнати. Освен това, на територията на целия щат ще бъдат инсталирани частни станции за зареждане.

Собствениците на ресторанти, например, ще могат да поставят зарядни на паркингите, за да може посетителите да зареждат електрическите си автомобили по време на обяд. Всички разходи за електроенергия ще бъдат включени в сметката на клиента, като собствениците на заведения ще посочват във фактурата сумата, която клиентът е изразходвал за обслужване на станцията. Ако той не е използвал зарядната станция, сумата ще бъде елиминирана.

Властите отпускат 50 000 долара за разрушаването на електрически зарядни станции, чиито собственици не спазват новата правителствената заповед. Според авторите на законопроекта, собствениците на автомобили с двигатели с вътрешно горене в момента са принудени да се примирят с предимствата, които получават собствениците на електрически автомобили. Целта на нововъведението е именно да изравни правата на всички шофьори.

fallback
  • #31
    анонимен ( преди 2 години )
    Това за лалето и зюмбюла вицове за програмисти ли са? След като ще си говориш вицове, що не нае.еш някое *** да видим дали няма да имате потомство? Нали сте бозайници?
  • #30
    анонимен ( преди 2 години )
    Дървен философ като теб не може да работи с чук и пирон. Не се и опитвай, най-много да се разходиш до спешното иначе. Най-вероятно и с метла не можеш. Мързел, наглост, дивотия в един и същ пакет. Бас хващам, че съм те виждал и по други форуми. Имаше един адвокат във форума на дневник, който ги говореше същити тъпни като теб. Но адвокатите сте толкова нагли и смотани, че ви бъркам.
  • #29
    анонимен ( преди 2 години )
    И забрави да ми кажеш ако фотоволтаичната система струва 1000 лв и по днешни цени на тока ти изкарва по 800 лв на година, ще успееш ли някога да си избиеш парите както се беше замислил или никога няма да успееш?Сега разбираш ли защо толкова фирми са направили заявки за общо 21 гигавата фотоволтаични централи, който се равняват на мощността на 10 броя АЕЦ?
  • #28
    Поправка ( преди 2 години )
    Ами ако ти бях казал че борът и лалето са растения, пак ЛИ са едно и също според тебе?Хайде хващай метлата, че тротоарите те чакат.
  • #27
    До 23 ( преди 2 години )
    Е не е лесно да се метеш тротоари и да спориш за технически теми. Аз лесно ще направя от Хладилника климатик и обратното и ще вършат някаква работа, защото и двете са термопомпи. Всъщност големите хладилници наречени хладилни камери са буквално климатик на който вътрешното тяло е сложено в изолирана стая.Ама я да те видя след като твърдиш че цвете лале зюмбюл са едно и също, можеш ли от от зюмбюл да направиш лале?Ами ако ти бях казал че борът и лалето са растения, пак са едно и също?
  • #26
    анонимен ( преди 2 години )
    ... димяща, разпадаща се талига, която е опасна за всички. Документите за правоспособност се взимат след изпити и всички коли, трябва да покриват техническите изисквания. Очевидно не разбирате проблема с въглеродният диоксид, нито отровите на дизела, но това не е мой проблем. Малко да се затегнат проверката за техническата изправност и поне 50% от вас остават без коли. И да ревете, и да не ревете, това си е ваш проблем.
  • #25
    анонимен ( преди 2 години )
    Дали всичките тези спестени пари оправдават покупката на чисто нова електричка всеки си преценява сам. Повечето българи нямат акъла да си измажат къщите, така че им идва нанагорно и псуват, защото това ще се спусне отгоре и никой, ама никой няма да пита. Дали ще ви спрат в центъра на София или на границата и ще има глоби и проблеми, няма особено значение, важното е, че ще боли много. Първо, защото сте много фрустриране и много разлигавени. Никой никога не е обещавал, че всеки има правото да кара
  • #24
    до 22 ( преди 2 години )
    Ако в дадена система има прекалено много променливи, никой не може да ти каже точно. Но ще се опитам да направя кръчмарска сметка - докато КПД на електричка е 4 пъти повече от КПВ на ДВГ, само от разликата в икономичността електричката идва 4 пъти по-евтино. От разликите в движещите и триещите се части спрямо ДВГ и електрически мотор, както и липсата на карданов вал и други неща, най-вероятно ще спестиш в пъти повече пари от електричката спрямо ДВГ кола за 10-15 години.
  • #23
    анонимен ( преди 2 години )
    Винаги съм се удивлявал на наглостта на лекари и юристи, но ти май копаеш и копаеш, и копаеш все по-надолу и надолу. След като тези неща са едно и също, защо не вземеш един климатик и да го направиш хладилник? Смехурник нещастен.
  • #22
    анонимен ( преди 2 години )
    В Германия сметката за електричка не излиза по никакъв начин, особено, ако зареждаш на обществени станции. Тук безплатни няма. Средната цена е 80 цента за кВт. Слагаме 20 кВт разход и излиза 16 евро на 100 км. Хибридами харчи средно 4,5/100 по 1,9 евро за литър бензин. Хайде 2 евро че се смята по-лесно излиза 9 евро за 100. Хайде да сложим, че е 10 заради подръжката и пак не излиза сметката с електричката която на всичкото отгоре струва с 30 000? повече. Някой може ли да каже кога ще избия разли
fallback
Последни