fallback

Електрическият GMC Hummer се оказа по-вреден от бензинов кабриолет

Преминаването на ток не прави пикапа безопасен за околната среда

Организацията с нестопанска цел ACEEE (Американски съвет за енергийно ефективна икономика) установи, че емисиите на въглероден диоксид (CO2) на флагмана на General Motors с 1014 к.с. 341 грама на миля, докато при кабриолета BMW M440i xDrive този показател е по-нисък – 339 грама на миля.

В своето проучване ACEEE припомня, че електрическите превозни средства получават енергия от мрежата. В същото време около 60% от електроенергията в САЩ се генерира чрез изгаряне на изкопаеми горива, така че не може да се счита за „зелена“ в пълния смисъл на думата.

Изчислени по този начин емисии варират в зависимост от щата, но въз основа на средната стойност експертите установиха, че топ-версията на електрическия пикап Hummer EV има емисии от 341 грама на миля. Бензиновият кабриолет BMW M440i xDrive има сравнима стойност от 339 грама на миля, докато показателят на оригиналния Hummer H1 е 889 грама на миля.

Според оценките на EPA енергийното въздействие на бавареца е 1812 литра годишно. Подобни стойности се отчитат и при седана със средни размери Chevrolet Malibu, чиито вредни емисии за 320 грама на миля.

Що се касае до Hummer EV, той вреди на околната среда не само при зареждане на батерията. Тежките акумулаторни клетки (в случая с Hammer една батерия тежи повече от цялата Toyota Corolla) трябва първо да бъдат произведени и след това изхвърлени, което също вреди на околната среда.

Наблюдателите на ACEEE смятат, че властите трябва да се заемат с въпроса за ефективността на електрическите превозни средства. Сега регулаторите следят отблизо бензиновите автомобили и определят изисквания за емисиите, а електрическите автомобили се считат за „зелени“ по подразбиране, въпреки че това не е вярно.

fallback
  • #72
    До долния ( преди 2 години )
    Елементарна математическа задача. 2 АЕЦ имат мощност 4,2 гигавата, а цялата държава в момента харчи 3,6 гигавата, като снощи бяха 2,8 гигавата. Какво правим с излишната енергия? А когато пекне слънце и духне вятър, а възобновяемите източници предлагат по-ниска цена от АЕЦ, тогава какво правим?
  • #71
    анонимен ( преди 2 години )
    Два веца и два аеца и от ваще панели няма да има никакъв смисъл
  • #70
    до 83 ( преди 2 години )
    Хаха Аец Козлодуй така е наситил ел преносната мрежа че сте за никъде с нефелите си панелчета
  • #69
    До 81 ( преди 2 години )
    "Термопомпата е част от геотермалната система, нагъл илитерате. Както мозъчните пръдни са част от лудостта ти."В такъв случай изброй някои от другите части на тази геотермална система, освен термопомпата?
  • #68
    до 76 ( преди 2 години )
    Първо ще кажеш какво образование имаш и какво работиш.
  • #67
    анонимен ( преди 2 години )
    Малкото лапе, заради чернобил са умрял няколкостотин хиляди. Но дано си толкова неграмотен, щото си зелен. Иначе лошо. Въпреки че комунизмът бидейки толкова жалка религия бая хора е увредил. Може и да е късно вече.
  • #66
    До 76 ( преди 2 години )
    Хайде тогава обясни защо при кондензните котли от един литър дизел, който има 10 киловатчаса енергия, можеш да получиш 10,5 киловатчаса топлинна енергия?
  • #65
    анонимен ( преди 2 години )
    Термопомпата е част от геотермалната система, нагъл илитерате. Както мозъчните пръдни са част от лудостта ти.
  • #64
    смех ( преди 2 години )
    Хахаха никога няма да биете урана вяще перки и панели нищо не правят а един Аец така надича електропреносната мрежа че няма къде да си турите перките псвен отзат
  • #63
    анонимен ( преди 2 години )
    "Точно както не можеш да схванеш, че двигател не е само това в колата ти, а такъв има в самобръсначката, в телефона ти, в принтера и в космическите ракети също и има десетки видове двигатели, като турбината е само един от видовете. " Адвокате, ти си уникум. В тухлата има ли двигател? А в пръднята?
fallback
Последни