fallback

Електромобилите се превърнаха в проблем за полицията

Служители на реда често остават без ток и не могат да си изпълняват задълженията (ВИДЕО)

Електромобилите стават все по-масови по цял свят, като се използват не само от частни лица, но и от редица държавни служби. Сред тях са и органите на реда, които обаче срещат доста проблеми с колите на ток и това им пречи да изпълняват задълженията си.

Полицията на Глостършир, например, разполага с най-големия автопарк от електромобили във Великобритания. Над 20% от общо 435-те превозни средства на органите на реда в графството са изцяло на ток – 66 Nissan Leaf и 9 микробуса Nissan NV200, като използването им създава много трудности.

„Все по-често се случва полицаи да обикалят наоколо с електрическите си коли и да търсят съоръжения за презареждане. Понякога се налага те да взимат друго превозно средство, за да могат да изпълнят задълженията си. Нека бъдем ясни – напълно подкрепят борбата срещу климатичните промени, но първият ми приоритет е борбата с престъпността“, коментира главният полицейски комисар на Глостършир - Крис Нелсън.

Той допълни, че явно технологиите, използвани за проектирането и създаването на електрически коли, които да вършат работа на полицията, не са достатъчно напреднали. Проблем за органите на реда се оказват използването на различни функции в колите – светлини, сирени, радиостанции и др., които изтощават батериите.

„Нека го кажем така – на този етап съм предпазлив да продължа по същия път, защото не искам да виждам как полицаи остават без захранване, докато реагират на сигнал с включени светлини“, допълва Нелсън.

Както е известно, властите във Великобритания смятат да въведат пълна забрана за продажба на автомобили с двигатели с вътрешно горене през 2030 г. Това означава, че полицията има малко повече от 7 години, за да премине изцяло на електрически превозни средства. Увеличеното заради допълнителното оборудване тегло обаче оказва огромно влияние върху пробега на колите на ток и това е причината, поради която 10 полицейски служби от Острова продължават да отказват да си купят електрически коли.

fallback
  • #35
    анонимен ( преди 2 години )
    Адвокате, можеш ли да четеш? Парната турбина не е парен двигател. Точно както ДВГ не е газотурбинен, нито турбореактивен. А сайтът, който цитирам нарочно е направен, за да може малко от малко невежи дилетанти като теб нещичко да загреят.
  • #34
    Бонус въпрос ( преди 2 години )
    Колко литра гориво ще изхарчи личния ти автомобил, ако го оставиш да работи на място 24 часа? Колко харчи на час?
  • #33
    Хайде спри се ( преди 2 години )
    Все още чакам отговор на въпроса колко литра гориво са 10 киловатчаса, за да сравним ефективността на петметрова 7-местна Тесла тежаща 2,5 тона с мощност 700 коня с най-икономичния автомобил с ДВГ за който се сетиш, за да спреш да ми говориш за ефективност.
  • #32
    анонимен ( преди 2 години )
    Слънчевите изригвания и магнитните смущения пречат на комуникацията и на сателите. Електромагните импулси, превърнати в оръжия, ще пречакат електрониката. Ако конкретните мощности не са защитени от такова влияние, което си е скъпо, всичко ще се прецака. Ако се стигне до такова събитие, се връщаме преди времето на Тесла, Едисон и изобретяването на парната турбина.
  • #31
    До 23 ( преди 2 години )
    "Парна машина срещу парна турбина" Стига си ми цитирал глупости от Уикипедия. Зададох ти елементарен въпрос. Парната турбина парна машина ли е или не е?Както буталния парен двигател, така и парната турбина са парни двигатели/машини, което пък е двигател с външно горене, което пък не е задължително да има горене. Прекалено сложно ли ти стана? Бордюра е част от тротоара, но тротоара не бордюр, нито бордюра е тротоар.
  • #30
    анонимен ( преди 2 години )
    С високата цена на горивото, използвано за двигатели с вътрешно горене, възраждането на парните машини е видимо в момента. Паровите двигатели са много добри за улавяне на отпадъчната енергия от много източници, включително изпускане на парни турбини. Отпадъчната топлина от парна турбина се използва в електроцентрали с комбиниран цикъл. Освен това позволява изхвърлянето на отработената пара като отработена газ при много ниски температури.
  • #29
    анонимен ( преди 2 години )
    Тези два технологични постижения бяха реализирани чрез използването на висококачествени стомани за производство на лопатките. Така че беше възможно да се пускат турбините на много високи скорости, издържайки на високото налягане на свръхкритичната пара за същото количество енергия като традиционната мощност на парата, без да се чупят или дори да се повредят лопатките.
  • #28
    анонимен ( преди 2 години )
    Свръхкритичната пара се получава чрез налягане на нормалната пара, така че водните молекули на парата се принуждават до такава степен, че тя отново става по-скоро като течност, като същевременно запазва свойствата на газа; това има отлична енергийна ефективност в сравнение с нормалната гореща пара.
  • #27
    анонимен ( преди 2 години )
    Съвременната технология, използвана за посоката на потока на парата и модела на потока, е по-сложна в сравнение със старата технология на периферния поток. Въвеждането на директно попадение на пара с лопатки под ъгъл, който произвежда малко или почти никакво съпротивление на гърба, дава максимална енергия на парата за въртеливото движение на лопатките на турбината.
  • #26
    анонимен ( преди 2 години )
    В турбините има конструкции на лопатки със стомани, за да се даде въртеливо движение с потока на парата. Възможно е да се идентифицират три основни технологични постижения, които правят парните турбини по-ефективни за парните машини. Те са посока на потока на парата, свойствата на стоманата, която се използва за производство на турбинните лопатки, и методът за получаване на свръхкритична пара.
fallback
Последни