fallback

Електромобилите се превърнаха в проблем за полицията

Служители на реда често остават без ток и не могат да си изпълняват задълженията (ВИДЕО)

Електромобилите стават все по-масови по цял свят, като се използват не само от частни лица, но и от редица държавни служби. Сред тях са и органите на реда, които обаче срещат доста проблеми с колите на ток и това им пречи да изпълняват задълженията си.

Полицията на Глостършир, например, разполага с най-големия автопарк от електромобили във Великобритания. Над 20% от общо 435-те превозни средства на органите на реда в графството са изцяло на ток – 66 Nissan Leaf и 9 микробуса Nissan NV200, като използването им създава много трудности.

„Все по-често се случва полицаи да обикалят наоколо с електрическите си коли и да търсят съоръжения за презареждане. Понякога се налага те да взимат друго превозно средство, за да могат да изпълнят задълженията си. Нека бъдем ясни – напълно подкрепят борбата срещу климатичните промени, но първият ми приоритет е борбата с престъпността“, коментира главният полицейски комисар на Глостършир - Крис Нелсън.

Той допълни, че явно технологиите, използвани за проектирането и създаването на електрически коли, които да вършат работа на полицията, не са достатъчно напреднали. Проблем за органите на реда се оказват използването на различни функции в колите – светлини, сирени, радиостанции и др., които изтощават батериите.

„Нека го кажем така – на този етап съм предпазлив да продължа по същия път, защото не искам да виждам как полицаи остават без захранване, докато реагират на сигнал с включени светлини“, допълва Нелсън.

Както е известно, властите във Великобритания смятат да въведат пълна забрана за продажба на автомобили с двигатели с вътрешно горене през 2030 г. Това означава, че полицията има малко повече от 7 години, за да премине изцяло на електрически превозни средства. Увеличеното заради допълнителното оборудване тегло обаче оказва огромно влияние върху пробега на колите на ток и това е причината, поради която 10 полицейски служби от Острова продължават да отказват да си купят електрически коли.

fallback
  • #75
    Ха ха ха ( преди 2 години )
    NV200?! Че те и като нови едва имаха пробег от 100 км
  • #74
    анонимен ( преди 2 години )
    Не не бачкам за нефтена компания. А ти имаш ли основно образование? Всъщност не ми отговаряй на този въпрос. Знам отговора. Хайде лека вече, можеш да спинкаш спокойно. Кажи на мама да те завие!
  • #73
    анонимен ( преди 2 години )
    Какво стана с отговорите да или не? За нефтена компания ли бачкаш?
  • #72
    До долния ( преди 2 години )
    Не се ли изложи достатъчно днес? Да или не?Отговорът на този въпрос на 100% е положителен така че е време да се скриеш някъде и да спреш да ме "бъзикаш" защото както се видя бъзикаш и излагаш само себе си. Аз физичните закони достатъчно добре ги защитих. Айде лека!
  • #71
    анонимен ( преди 2 години )
    Какво стана с отговорите да или не? За нефтена компания ли бачкаш?
  • #70
    анонимен ( преди 2 години )
    Даже ще ти кажа диагнозата от Уикипедия:Всъщност те абсолютно не се страхуват от това да бъдат хванати в лъжа. Когато те са поставени в ситуация да отговарят на реални въпроси и да се сблъскат с реалните факти, те, без дори да направят пауза, ще преработят своята история така че да пасва на фактите и да изглежда консистентна. Това непрекъснато преработване на тяхната история води до противоречия, които оставят слушателя объркан. "Ти колко пъти за последния час се извъртя на 180 градуса ...
  • #69
    анонимен ( преди 2 години )
    Какви зали, какви адвокати те гонят? Наистина си за психиатър!
  • #68
    Давай сложния въпрос ( преди 2 години )
    Пробвай се? Това е все едно да обвиниш някой физик че е адвокат на Айнщайн, Нютон и Карно, защото защитава законите им от такива неграмотници като тебе?
  • #67
    анонимен ( преди 2 години )
    Вменяваш чужди думи, смехурник. Ужким беше недопустимо дори и в нашата съдебна система. Ако някога прочетеш какво точно казват законите на термодинамиката, може и да разбереш защо дрискаш върху тях. Така като гледам колко си нагъл и невеж другия отбор просто ще те сочат с пръст и ще викат гледай колко са луди, нагли и невежи. Което ме води на въпроса - да не би да ти плащат от някоя нефтена компания?
  • #66
    анонимен ( преди 2 години )
    Не знаеше че парната турбина е парен двигател, въобще не знаеше, че турбината може да е двигател, не правеше разлика между газова и парна турбина, не знаеше какво е горна и долна топлина на горене, а на всичко отгоре се опитваше да ме убедиш че електромобилите били по-неефективни от ДВГ. Та ти самостоятелно не знаеш дори какъв въпрос да зададеш на Уикипедия за да почнеш да четеш нещо!
fallback
Последни