fallback

Електромобилите се превърнаха в проблем за полицията

Служители на реда често остават без ток и не могат да си изпълняват задълженията (ВИДЕО)

Електромобилите стават все по-масови по цял свят, като се използват не само от частни лица, но и от редица държавни служби. Сред тях са и органите на реда, които обаче срещат доста проблеми с колите на ток и това им пречи да изпълняват задълженията си.

Полицията на Глостършир, например, разполага с най-големия автопарк от електромобили във Великобритания. Над 20% от общо 435-те превозни средства на органите на реда в графството са изцяло на ток – 66 Nissan Leaf и 9 микробуса Nissan NV200, като използването им създава много трудности.

„Все по-често се случва полицаи да обикалят наоколо с електрическите си коли и да търсят съоръжения за презареждане. Понякога се налага те да взимат друго превозно средство, за да могат да изпълнят задълженията си. Нека бъдем ясни – напълно подкрепят борбата срещу климатичните промени, но първият ми приоритет е борбата с престъпността“, коментира главният полицейски комисар на Глостършир - Крис Нелсън.

Той допълни, че явно технологиите, използвани за проектирането и създаването на електрически коли, които да вършат работа на полицията, не са достатъчно напреднали. Проблем за органите на реда се оказват използването на различни функции в колите – светлини, сирени, радиостанции и др., които изтощават батериите.

„Нека го кажем така – на този етап съм предпазлив да продължа по същия път, защото не искам да виждам как полицаи остават без захранване, докато реагират на сигнал с включени светлини“, допълва Нелсън.

Както е известно, властите във Великобритания смятат да въведат пълна забрана за продажба на автомобили с двигатели с вътрешно горене през 2030 г. Това означава, че полицията има малко повече от 7 години, за да премине изцяло на електрически превозни средства. Увеличеното заради допълнителното оборудване тегло обаче оказва огромно влияние върху пробега на колите на ток и това е причината, поради която 10 полицейски служби от Острова продължават да отказват да си купят електрически коли.

fallback
  • #65
    анонимен ( преди 2 години )
    В болния ти мозък това тук е нещо като съдебна зала ли? Няма да питам ти кой, щото сам се сещам - всичките функции в едно. Особено съдия и екзекутора. Иначе си свободен на сложни отговори да отговаряш с да или не. Но най-вероятно ще умреш от глад. Наистина се хващам за главата как нищо не се разбрал.
  • #64
    До 62 ( преди 2 години )
    Аха ясно, всичко каквото съм написал е вярно ама иначе дрискам по законите на термодинамиката. А ти си много умен защото не можеш да кажеш три собствени думи на кръст и да ги свържеш в изречение се налага постоянно да преписваш от Уикипедия. Както виждаш аз веднага свързвам всички физични закони по който и въпрос да ми зададеш и не пиша глупости като тебе, че термопомпата била задължително заровени в земята тръби. До преди малко не знаеше че хладилника е термопомпа.
  • #63
    анонимен ( преди 2 години )
    А ти за какво точно спориш тогава като вас и по всички въпроси си съгласен с мен? Искаше да докажеш колко си глупав ли? Ами нямаше смисъл всички го разбрахме още с първите мнения!
  • #62
    анонимен ( преди 2 години )
    ХАХа. С каква наглост дрискаш върху законите на термодинамиката, просто е забавно.
  • #61
    анонимен ( преди 2 години )
    "Това, което се нарича турбина, всъщност е непрекъснато работещ въртящ се двигател."Казах ти да не бъдеш чак толкова многословен и на този въпрос можеше да отговориш съда, парната турбина е парен двигател
  • #60
    анонимен ( преди 2 години )
    Много ли си смотан? Определено отговорът е твърдо да. Много ли си функционално неграмотен? Ооо, да. Колко си нагъл? Отвъд всяка скала, затова си адвокат. Мога да заложа пари, че си имал вземане-даване в наказателни дела.
  • #59
    анонимен ( преди 2 години )
    "Термопомпите работят като хладилници, отвътре навън."Тоест хладилника е термопомпа . Точка по въпроса можеше да отговориш с ДА
  • #58
    анонимен ( преди 2 години )
    Термопомпите работят като хладилници, отвътре навън. Те използват хладилен агент като междинен флуид за абсорбиране на топлина там, където тя се изпарява, в изпарителя и след това за отделяне на топлина там, където хладилният агент кондензира, в кондензатора. Хладилният агент протича през изолирани тръби между изпарителя и кондензатора, което позволява ефективен трансфер на топлинна енергия на относително големи разстояния.
  • #57
    анонимен ( преди 2 години )
    Ако вземеш енергията на горивото по калоричността на долната топлина на горене, на изхода можеш ли да получиш повече енергия, благодарение на топлината от кондензацията? Да или не?Хайде стига си увъртал с многословие. Тези въпроси имат ясни и конкретни отговори с да или не.
  • #56
    анонимен ( преди 2 години )
    КПД на електромобила по-голямо ли е от на автомобил с ДВГ да или не?
fallback
Последни