IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda CX-60 получи нов хибриден дизел

Японската компания разкри агрегата e-Skyactiv D

Повечето автомобилни производители се отказват от дизеловите двигатели, но все още има компании, които залагат на такива агрегати. Една от тях е Mazda, която разкри подробности за новия си 6-цилиндров редови двигател за луксозния си кросоувър CX-60.


Mazda e-Skyactiv D


Моторът е наречен e-Skyactiv D, като ще се присъедини към 3,0-литровия plug-in хибриден бензинов двигател в европейската гама на модела. Японците определят решението си за предлагане на дизелов агрегат като „подход с множество решения за привличане на клиенти“.

Новият двигател ще се предлага в две версии - със 197 к.с. за модификациите на новия SUV със задно задвижване, както и с мощност 251 к.с. в съчетание със системата за задвижване на четирите колела Mazda i-Activ. И в двата случая моторът е част от хибридна система в 48-волтов стартер генератор, като е оборудван с технология за горене, наречена „разпределено контролирано частично предварително смесено запалване”, което помага за постигане на топлинна ефективност от над 40%.


Mazda e-Skyactiv D


Двигател с 251 к.с помага на CX-60 във версията задвижване на четирите колела да ускори от 0 до 100 км/ч за 7,4 секунди и да отделя 137 г/км CO2 в атмосферата. От Mazda не посочват данни за ускорението на по-слабата модификация, като посочват единствено, че вредните емисии CO2 са намалени до 127г/км.

От компанията също така твърдят, че новият двигател произвежда „плавен и тих звук”. Самият мотор е олекотен, като тежи колкото 2,2-литровия дизелов мотор на CX-5. Новият агрегат е предназначен за европейската версия на CX-60, като ще се поставя и на двата бъдещи по-големи SUV на Mazda - CX-70 и CX-90.


0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Като им гледам продажбите на Мазда , май не само тук си мислят , че са неможачи , и аматьори :) . Ама кво ли разбират хората в ЕС , щом като нещат и да чуят за Мазда !
  • #6
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Еми кисело е гроздето. Бмвето струва 5000-7000 лева дето кара тоя,а тази Мазда 50 000 Евро. Как да не е кисело, не аматъори ще им казва,ами направо неможачи :)
  • #5
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Айде детската градина отдолу. Смешни били аматъори мазда. Ей Бай Ганъо, що не си караш старата германска барака и да не наливаш акъл,който нямаш. Точно Мазда ще поучаваш.
  • #4
    4 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    3 литра, 251 к.с. ... 7,4 сек? Тия аматьори не усещат ли, че са смешни? От личен опит - колегата е прав, че на думи са силни...но вече и там не са. До 2011 правеха сносни, макар и не особено убедителни коли. След това се превърнаха в инженерно-маркетингова подигравка. Свалиха качеството и се опитват да подражават на истинските производители по един детински и крайно комичен начин. 1 шофиране обаче е достатъчно, за да откаже всеки купувач, качвал се някога на европейска кола.
  • #3
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Хейтърете да мълчат ( преди 1 година )
    Щото колко мазди сте сменили, явно вие може да измислите някакви по- съвършени технологии, рязбира се! Пък те Маздичките пак ще си покрият евро 7, ако и да не ги харесвате. Грозденцето е киселко ;)
  • #2
    7 rate up comment 7 rate down comment
    смех ( преди 1 година )
    И как смятат с тоя коосет да покрият новите еконизисквания като трябвя да отделя под 97г/км цо2
  • #1
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Брех брех ( преди 1 година )
    Знам че Мазда на думи винаги са върха. Ако можеше да им се вярва, до сега да бяха направили двигатели които да генерират вода и кислород при горене.