IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Автомобили, от които собствениците се отказват още на първата година

Високите разходи за притежание, както и проблеми с надеждността, са основните причини за раздялата

Раздялата с нов автомобил е трудно решение, но не и в случаите, когато той не отговаря на очакванията. Причините най-често са разочарование от високите разходи и проблеми с надеждността, като те могат да накарат собственика да продаде покупката си още през първата година. Затова е любопитно да се види кои са моделите, които най-често сменят притежателя, докато са сравнително нови. 

В случая подборката е на експертите от iSeeCars, като в тази десетка са включени модели, предлагани на европейския пазар. Всеки един от тях, по една или друга причина, е разочаровал собственика си и той се разделя с него още през първите 12 месеца след придобавено му.

Автомобилите, от които се отказват още в първата година (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #19
    31 rate up comment 10 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Защо са пропуснали Тесла?Който си купи не повтаря.
  • #18
    10 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Пълни глупости
  • #17
    29 rate up comment 31 rate down comment
    Абе ( преди 1 месец )
    Гроздето ви е кисело!Кой ще си купи такъв премиум за стотици хиляди евро, и ще го продаде на първата година с обезценка от над 30% защото му били скъпи консумативите?Хората с възможности да си купят такъв автомобил могат да си позволят по-честа смяна, а тези с ширпотребата нямат този лукс.
  • #16
    26 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ако човек потърси оригиналните статии на iseecars zза колите , от които се отървават до една година, ще се види, че става въпрос за надеждност, за не за цена на поддръжката. както други вече са комернтирали, колите са в гаранция и се плаща само редовното обслужване. В някои случаи, обслужването е "безплатно" първите две-три години.
  • #15
    37 rate up comment 26 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Да кажеш ,че C class е красив седан трябва оня ден да си избягал от някой лагер в Северна Корея. Това,че марката е мерцедес изобщо,ама изобщо не прави колата красива,а скучна.
  • #14
    14 rate up comment 40 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Какви 1000 евро за обслужване, бе, лъжец? Премиум вървят под 1000 ЛЕВА за масло, филтри, чистачки и спирачна течност в официален сервиз в БГ. Лъжеш повече от Путин.
  • #13
    24 rate up comment 8 rate down comment
    Некакъв до 3 ( преди 1 месец )
    Когато си купиш нова кола с гаранция и особено от изброените ти излиза много скъпо. Постоянно правят термини за масло, накладки, софтуер, актуализации, разни... и трябва да отидеш и да ги плащаш, нищо не е безплатно, иначе гаранцията не важи.
  • #12
    33 rate up comment 11 rate down comment
    до 8 ( преди 1 месец )
    В официален сервиз никой не ти сменя само масло, а ти прави обслужване, филтри, проверки и т.н. В зависимост от двигателя цените тръгват от 1400 евро в Германия. А ако нещо се прецака и не го поема гаранцията ти съдират кожата. Не случайно КАЙЕНА Е ЕДНА ОТ НАЙ-БЪРЗО ОБЕЗЦЕНЯВАЩИТЕ СЕ КОЛИ.
  • #11
    26 rate up comment 25 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Умният човек в момента си купувя точно Неудачия или Ренде на газ при цена 1.56 на литър сравнен с 3.51 на дизела трябва да си соабоумен да вземеш недоразуменията на волфсбург
  • #10
    20 rate up comment 31 rate down comment
    Шекерчоууу... ( преди 1 месец )
    НОРМАЛНИТЕ хора се отказват от рено/неудачия още от завода! За увредените не говорим.