fallback

Автомобили, от които собствениците се отказват още на първата година

Високите разходи за притежание, както и проблеми с надеждността, са основните причини за раздялата

Раздялата с нов автомобил е трудно решение, но не и в случаите, когато той не отговаря на очакванията. Причините най-често са разочарование от високите разходи и проблеми с надеждността, като те могат да накарат собственика да продаде покупката си още през първата година. Затова е любопитно да се види кои са моделите, които най-често сменят притежателя, докато са сравнително нови. 

В случая подборката е на експертите от iSeeCars, като в тази десетка са включени модели, предлагани на европейския пазар. Всеки един от тях, по една или друга причина, е разочаровал собственика си и той се разделя с него още през първите 12 месеца след придобавено му.

Автомобилите, от които се отказват още в първата година (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #12
    до 8 ( преди 2 години )
    В официален сервиз никой не ти сменя само масло, а ти прави обслужване, филтри, проверки и т.н. В зависимост от двигателя цените тръгват от 1400 евро в Германия. А ако нещо се прецака и не го поема гаранцията ти съдират кожата. Не случайно КАЙЕНА Е ЕДНА ОТ НАЙ-БЪРЗО ОБЕЗЦЕНЯВАЩИТЕ СЕ КОЛИ.
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Умният човек в момента си купувя точно Неудачия или Ренде на газ при цена 1.56 на литър сравнен с 3.51 на дизела трябва да си соабоумен да вземеш недоразуменията на волфсбург
  • #10
    Шекерчоууу... ( преди 2 години )
    НОРМАЛНИТЕ хора се отказват от рено/неудачия още от завода! За увредените не говорим.
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Отказах се от Мазда СХ-5 на третия месец, макар да ми отне още 4 да се споразумея с дилъра да си я изкупи обратно. Просто марката предлага много ниско ниво, напомнящо европейските модели от края на 90-те. Цената в абсолютен смисъл не е висока, но за това, което получаваш, цената е двойно надута.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Колко струва кауенне да му смениш масло? Аз съм чувал страшни суми. Над 1000 лв в официален сервиз
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Само германски еднодневки.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Само немски и английски таралясници! Учудени има ли, че на хората им писва още първата година от тези недоразумения?
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Подръжката на немски коли е ужасяваща ако е служебна става нелсучайно частни кливнти рядко купуват немски коли всичко се купува от фирми и правитрлствени структури те от там им идват продажбите щото бутат подкупитова е немският бизнесс
  • #4
    до #3 ( преди 2 години )
    Като си купиш някоя от изброените ще разбереш как така! Като отидеш да ти я обслужат и ти поискат 1000 + евро за обслужване, като ти поискат 2000 евро за смяна на накладки и дискове, като те забършат с още нещо и ще разбереш как бързо олекваш заради мега, гига, хипер яката немска каруца. Да ти казвам ли, че като отидеш да и направиш пълно каско,платиш данъка и ти вземат пари, като за една градска кола.Тези неща не ги поема гаранцията, а ти си ги плащаш от джоба.Така,че хората с право се отказват
  • #3
    Серго ( преди 2 години )
    Малко странна статия. Как причина за отказване от 1-вата година от колата е цената на подръжката като тогава колата е с гаранция. 1 път да се сменят консумативи най- много (заради смяна на масло вече на 20 000 което си е друга тема дали е ОК). Но пак... какви разходи?
fallback
Последни