В родните условия, ако оригиналната помпа изтласкваща течност за чистачки върху предното и задното стъкла изгори, тогава най-често собствениците на коли започват да търсят аналог, защото оригиналното моторче е много скъпо. Но точно тук има много нюанси.
Например, преди да купите OEM такова моторче, трябва да погледнете какво налягане развива продуктът. Колкото по-високо е, толкова по-добре, защото така течността по-бързо попада върху стъклото. В противен случай течността за чистачки ще излиза със слаба струя от дюзите и това ще затрудни видимостта при замърсено ветроупорно стъкло.
Също така е важно да се има предвид, че в сравнение с водата вискозитетът на зимната течност за чистачки е по-висок. Следователно производителността на помпата трябва да бъде избрана с марж. В противен случай, с настъпването на студено време, току-що закупена помпа може ще се развали.
След това трябва да видите дали помпата има филтър на входа. Ако не, мръсотията в резервоара може да запуши дюзите за измиване на предното стъкло. Това ще завърши с факта, че течността напълно ще спре да пада върху стъклото. При лошо време или през нощта това може да причини дори злополука.
И още нещо. Трябва да знаете, че всички такива помпи изглеждат приблизително еднакво, защото са проектирани за еднакъв диаметър на съда за течност. Но за някои продукти диаметърът е малко по-малък от желания размер, което гарантира лошо прилягане. Ще трябва да импровизирате и да запечатате връзката, в противен случай нещата няма да се получат. Така че е по-добре да вземете изгорялото устройство със себе си в магазина, за да сравните размерите му с новото.
И накрая, някои продукти просто пропускат. Това е голям проблем, тъй като по този начин влагата попада вътре в електродвигателя, провокира корозия и устройството се поврежда. Тук за помощ търсете форуми, където хората определено ще пишат за лошото качество на даден продукт.