IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Bugatti показа първото „клиентско“ Centodieci

Хиперколата отдава почит на легендата EB110 (ВИДЕО)

Френският производител Bugatti представи един от най-ексклузивните си автомобили – първата бройка от модела Centodieci, която ще бъде доставен на клиент на марката. Ще бъдат произведени само 10 такива коли, като специално тази отдава почит на легендата, от която е вдъхновена - Bugatti EB110.


Bugatti Centodieci


Припомняме, че „Centodieci” означава „сто и десет” на италиански, като автомобилът взаимства малката решетка, панелите с дупки отстрани на каросерията и цвета на своя предшественик. Това е и цветът на самата марка по време на нейния италиански произход, по време на които е произвеждано и EB110. В допълнение, първото Centodieci има цвят на колелата Sport Silver, която напомня джантите на EB110 GT.

Интериорът на хиперколата е определян като „витрина на Bugatti”, като за него са използвани само благородни и престижни материали, които също препращат към легендарния модел. Те са преработени, за да отговарят на желанията на първия собственик на Centodieci., като цялата направа на интериора отнема 16 седмици.



Една от идеите при създаването на този автомобил е той да съживи спомена най-новата история на марката. Именно моделът EB110, произведен от Романо Артиоли в Италия, изигра ключова роля в повторното създаването на Bugatti през 1998 г. Самата разработка на Centodieci отнема 2 години, за да може колата да отговаря на всички стандарти на марката.

Що се касае до технически характеристики, те са добре познати. Под капака е поставен W16 двигател с четирите турбини и работен обем 8,0 литра. Мощността му е 1600 к.с., което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 2,4 секунди и развиване на максимална скорост от 380 км/ч.


Още снимки на ексклузивната хиперкола - вижте в галерията:

Снимки и видео: Bugatti


0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Опаа ( преди 7 месеца )
    Собственика да не е някой нашенец???
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Бай Ганьо ( преди 7 месеца )
    Тези долу, дето коментират, как колата бил еди каква си, да ходят да се погледнат в огледалото, какви са клоуни и след това да погледнат и към 20+ годишната си барака на паркинга пред панелката.
  • #4
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Жорко ( преди 7 месеца )
    Мда, и на мен не ми харесва, ама си е яка таратайка.
  • #3
    2 rate up comment 5 rate down comment
    смех ( преди 7 месеца )
    Кое им се е получило по добре едни и същи платформи едни и същи дъраци на базата на шкода октавия.Само бухат старинимена нямащи нищо общо с миналото да съберат некой лев че само на държавна хранилка живее ли се.
  • #2
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Sameman ( преди 7 месеца )
    Почти не виждам инспирация от старият дизайн. Тупат очевадно чувала, да изпадне някоя и друга пара, като сменят скиновете само на едно и също. Няма голямо въображение. При Ламборгини с новият Каунтач им се получи по-добре на концерна.
  • #1
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    Френският производител Bugatti представя само името си.Един от най-ексклузивните си автомобили първата бройка от модела Centodieci,представят Германците.