fallback

Дори служителите на АвтоВАЗ не искат „антикризисната“ Lada

Въпреки отстъпките работниците в концерна масово отказват да си купят Granta

Представители на един от дилърските центрове на Lada в Толиати, съобщиха за масов отказ на специалистите на АвтоВАЗ да закупуват автомобили на руската марка. Дилърът участва в корпоративната програма на концерна и предлага коли на служителите му с големи отстъпки, но въпреки това липсва интерес.

Новината съобщава тематичният канал в социалните мрежи Avtograd News, който отбелязва, че дилърите вече имат почти всички автомобили на концерна от Толиати в няколко версии на технически възможности. И все пак почти никой не иска да ги купува.

Освен това има множество откази за закупуване на автомобили, които преди това са били поръчани от служители на завода АвтоВАЗ, участващи в програми за закупуване на автомобили срещу обезщетения. Явно по-ограмотените технически са наясно какви са рисковете от модели като опростената Granta, продавана без ABS и въздушни възглавници.

Отскоро в мрежата циркулира и информация, че дъщерното подразделение LADA Sport е започнало да произвежда специална модификация на Lada Granta Drive Active в антисанкционна версия. На водещата производствена площадка на АвтоВАЗ производството на опростената Granta започна на 8 юни тази година, но по информация на Avtograd е било спряно ден-два по-късно, а служителите са пуснати в отпуск до средата на месеца, когато асемблирането отново трябва да стартира.

Междувременно, от УАЗ обясниха как ще започнат да опростяват автомобилите си. Ако си мислите, че на машини като "Буханка" и "Патриот" няма какво повече да се опрости - не е така... Всикопроходимият бус и всъдехода на концерна ще се лишат от антиблокиращи системи и (евентуално) въздушни възглавници, подобно на колите на Lada.

От УАЗ са намерили алтернативен доставчик на ABS, но компанията не е успяла да сертифицира такива коли. Компанията и до момента предлагаше "Патриот" във версия без еърбег, но явно това ще стане стандартна процедура. Не е ясно дали "антисакционните версии" ще засегнат и пикапа и лекотоварния "Профи", но това е много вероятно...

fallback
  • #14
    Дани ( преди 1 година )
    Ние да не караме по хубави четвърта употреба коли от европа по на двадесет години
  • #13
    от 12 пак ( преди 1 година )
    А и да. Ладите може да са калпави (спор няма), може да са грозни, недодялани и без никакви екстри, ама ще могат да си ги карат. Ние като евро-атлантици, ще можем ли да си караме немските, японските, американските или италианските коли, пък били те и чисто нови и от най-висок клас ? Мен като гражданин на европейска държава, кво ме грее, че руснаците щели да карат кофти коли ? Аз ям руско нещастие, или си карам колата с него ?
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Не знам кви коли ще (или не) карат руснаците, ама Европата и Щатите такъв ще го ядат от Азия, че само до Мерцедеси и Кадилаци ще им е. :D Само стойте и гледайте, ноември-декември като дойдат и като почнете пускате печките щото ви е студено и да палите лампите вкъщи в 16:30 щото ви е тъмно какво следва. Тия всичките тука в Европа, дето го вадят много голям, ще бягат там, на място, на червеното килимче, в Москва. Само не разбрах, кво се радвате, че руснаците не искали новите Лади ?
  • #11
    Fury ( преди 1 година )
    До 10! Копейкин купи миналата година Форд Мондео!
  • #10
    Автоманяк ( преди 1 година )
    Че през комунизма по умните и техничарите си копуваха западни стари коли .от1988г карам западни и нищо общо с СССр тришките .макар и по лиценз на Фиат си бяха недодялани Кой ще ти купи Лада сега И Костадинов ,/Купейкин/ кара вероятно Мерцедес смешно статии за Руски коли всичката им техника е такава.правена не доправена и скърцаща.
  • #9
    Вълната ( преди 1 година )
    Цяла Европа я очаква вълна от рускини! Буквално ще ни залеят! Открай време много жители на тази "велика" страна искат да избягат където и да било, но по обясними причини това далеч по-лесно се удава на мамашките! Бягството, което обаче сега предстои ще бъде невиждано по мащаби.
  • #8
    Автентичните ( преди 1 година )
    Така руските коли ще се върнат към автентичния си неподправен и неподвластен на времето вид, който най им приляга. За какво им е ABS? Между другото, Русия има дългогодишен опит в разработването на ABS, който обаче така и не е дал никакъв резултат. Така че, това си е стара тяхна мечта, но едва ли ще се пробват отново. Те вече са разбрали, че система ABS не е по силите на мужика. В тази държава произвеждат много качествени капанчета за мишки!
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Не ги мислете ***! След забраната за движение на каруци по улиците на София - ще им пратим хиляди да се возят!
  • #6
    Кольо ( преди 1 година )
    Теее братята 60 години една кола не можаха да направят като хората,че сега ли ...
  • #5
    Логан 1 фейслифт ( преди 1 година )
    Повечето потенциални клиенти (в Москва и Петербург) мислят как могат да избягат в държавите от НАТО а не да сменят колата си с по-лоша за повече пари
fallback
Последни