През лятото натоварването на автомобила се увеличава, тъй като традиционните задръствания по изходящите магистрали в началото на уикенда на много градове зачестяват, а жегите наливат допълнително масло в огъня. Това се отразява на работата на много компоненти и възли. Разказваме ви какво най-често може да се счупи под капака в жегата и да причини много проблеми.
5-те най-опасни „летни бомби“ (ГАЛЕРИЯ):
Термостат
Една от най-честите повреди са проблеми с термостата . Ако неговият клапан е заседнал в затворено положение, тогава двигателят ще започне да прегрява. През лятото това се случва доста често, така че антифризът ще заври и двигателят ще прегрее, за което съответната лампа на арматурното табло с радост ще информира водача. Излишно е да казваме че прегряването е много опасно за всеки двигател, особено модерен с алуминиев цилиндров блок.
Една от най-честите повреди са проблеми с термостата . Ако неговият клапан е заседнал в затворено положение, тогава двигателят ще започне да прегрява. През лятото това се случва доста често, така че антифризът ще заври и двигателят ще прегрее, за което съответната лампа на арматурното табло с радост ще информира водача. Излишно е да казваме че прегряването е много опасно за всеки двигател, особено модерен с алуминиев цилиндров блок.