През лятото натоварването на автомобила се увеличава, тъй като традиционните задръствания по изходящите магистрали в началото на уикенда на много градове зачестяват, а жегите наливат допълнително масло в огъня. Това се отразява на работата на много компоненти и възли. Разказваме ви какво най-често може да се счупи под капака в жегата и да причини много проблеми.
5-те най-опасни „летни бомби“ (ГАЛЕРИЯ):
Температурен датчик
Друго нещастие е температурният сензор на корпуса на термостата. Ако започне да се „разваля“ и да дава грешни показания, тогава дори при студен двигател, охлаждащият вентилатор се включва и работи през цялото време. Той също така продължава да работи, когато мотора е изключен. Ако сензорът се повреди на пътя, може да има доста проблеми, защото вентилаторът ще започне да охлажда все още студения антифриз, а това води до недостатъчно загряване на двигателя, което не е добре.
Друго нещастие е температурният сензор на корпуса на термостата. Ако започне да се „разваля“ и да дава грешни показания, тогава дори при студен двигател, охлаждащият вентилатор се включва и работи през цялото време. Той също така продължава да работи, когато мотора е изключен. Ако сензорът се повреди на пътя, може да има доста проблеми, защото вентилаторът ще започне да охлажда все още студения антифриз, а това води до недостатъчно загряване на двигателя, което не е добре.