fallback

5 евтини коли на старо с много здрави двигатели

1,6-литровите атмосферни мотори си остават отличен избор

Колкото по-прост е двигателят, толкова по-дълго време издържа, гласи едно популярно правило сред хората, занимаващи се с автомобили. А ако търсите надеждна кола с евтин и надежден двигател, чийто ремонт не е скъп, можете да потърсите във възрастовата група 10-15 години. Офертите там са много, като голяма част от тях са именно с такъв задвижващ агрегат.

В случая ще стане дума за един от най-надеждните мотори – 1,6-литров с атмосферно пълнен. Той е идеален за дълга употреба, тъй като има един разпределителен вал, два клапана на цилиндър, многоточково впръскване и изцяло чугунен блок. Вярно е, че ерата на тези агрегати приключи преди 20-ина години, когато компаниите преминаха към алуминий, 16 клапана, директно впръскване и компресор. Но много от предлаганите модели останаха дълго време в най-простите конфигурации. Именно там ще потърсим такива мотори.

5 евтини коли на старо с много здрави двигатели (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    VW 1.9 TDI с помпа-дюза. Не знам за нещо по евтино което да може да изкара толкова километри.
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    Хахаха на Тойотата изкарвал до 350 000 км, а на дачията и на другите изкарвал над 500 000. Това са пълни глупости. Имах Карина с този мотор. Изключително здрав двигател. Никакви проблеми не съм имал, а беше на доста километри. Нисанския мотор и той е доста здрав. Имах Нисан Съни на доста години и мотора беше на над половин млн.км. без проблеми с АГУ на газ и ни масло пипаше ни кищо. Мудничък но здрав. Продадох колата заради ръжда, но двигател пушка.
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Поредната много НЕумна статия. Двигателите с хиляди проблема, ама били здрави. А най-смешно ми стана за Екотека и мотора на ФВ. И двата са се доказали, като проблемни и са големи маслояди. Ама много големи. Имал съм ги и съм сменял какво ли не по тях и гумички на повдигачи, но нищо не помага. Маслото си го хапват яко. Майстори са ми казвали, че единственото решение е да се отвори двигателя, да се шлайфат цилиндровите втулки и да се заменят сегментите на буталата. Да но това струва много.
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Някои от тези стари двигатели се сменят с нов за цената която ви сменят издуханото турбо на новото БМВ, надеждни ненадеждни това двигателя стана консуматив.
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    не, мерси
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Я кажете Аурис 2 като на снимката или Хонда Сивик на същите години 2012-2015 бихте предпочели?
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Е тоя екотек е с описани доста проблемни неща кое му е здравото само чугунения блок май.
  • #7
    FenIX ( преди 2 години )
    250 000 км без основен ремонт сигурно е постижение за съвременните турбини рани малолитражки но за старите не е нещо особено като км.
  • #6
    Галин иванов ( преди 2 години )
    Най не здрави
  • #5
    Газко Уазков ( преди 2 години )
    Уж много здрави, а по сто недостатъка имат и изкарват по 250 000.....Правите ли си труда да прочетете какво се получава след гугъл транслейта? Ясно е, че нищо не разбирате от автомобили. Наемете един грамотен човек, който да ви оправя статиите след автоматичния шит превод.
fallback
Последни