fallback

5 евтини коли на старо с много здрави двигатели

1,6-литровите атмосферни мотори си остават отличен избор

Колкото по-прост е двигателят, толкова по-дълго време издържа, гласи едно популярно правило сред хората, занимаващи се с автомобили. А ако търсите надеждна кола с евтин и надежден двигател, чийто ремонт не е скъп, можете да потърсите във възрастовата група 10-15 години. Офертите там са много, като голяма част от тях са именно с такъв задвижващ агрегат.

В случая ще стане дума за един от най-надеждните мотори – 1,6-литров с атмосферно пълнен. Той е идеален за дълга употреба, тъй като има един разпределителен вал, два клапана на цилиндър, многоточково впръскване и изцяло чугунен блок. Вярно е, че ерата на тези агрегати приключи преди 20-ина години, когато компаниите преминаха към алуминий, 16 клапана, директно впръскване и компресор. Но много от предлаганите модели останаха дълго време в най-простите конфигурации. Именно там ще потърсим такива мотори.

5 евтини коли на старо с много здрави двигатели (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #24
    Дебелия ( преди 2 години )
    Как така екотек на опел го изкарахте без хидравлични повдигачи? EA 113 двигателя на Фолксваген е 2.0tfsi а не 1,6, и не е 8 клапанов. Има куп грешки.
  • #23
    анонимен ( преди 2 години )
    Форд1,8 дизел tdci 90к. Това е най здравия и икономичен двигател почти съм на 300 000 и не е пипано нищо по двигателя
  • #22
    анонимен ( преди 2 години )
    Форд1,8 дизел tdci 90к. Това е най здравия и икономичен двигател
  • #21
    анонимен ( преди 2 години )
    Немога да повярвам че екотек на Опел стего изкарали добър мотор !Тея двигатели са с фабричен дефект ремонтират карайте и после пишете ве хора недейте да следите и да пишете от вашите офис чета а земите тестрайте карайте пробвайте и тогава пишете !
  • #20
    анонимен ( преди 2 години )
    Невидях хонда акорд
  • #19
    анонимен ( преди 2 години )
    Добре кажете сивика или ауриса 2? На мен преди Аурис повече ми харесваше, но сега като външност само предницата ми допада, отстрани е обикновена, а отзад е зле. Сивик като нов изглеждаше странно (е не толкова като предния който е като летяща чиния), особено отзад, но добре остарява дизайна.
  • #18
    vmwaredjidjibidji ( преди 2 години )
    До #19. Глупости говориш.
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    Бензиновите коли нямат място в тази класация. При еднаква поддръжка дизела има почти двойно по голям пробег от бензина. Особено на малка и лека кола където натоварванията не са големи.
  • #16
    Fsft ( преди 2 години )
    1.9тди пд..и от мен. 270к от мен за 7-8години. Преди това уж 135 000, но едва ли. Беше 131к.с, ремапната още като я взех. Вървеше доста и честно казано не се грижех особено добре за автомобила. Единствено хубаво масло и на време. Никога не ме остави на пътя..и никакви ремонти. Само дреболии по предницата и обслужване.
  • #15
    Боб Шар ниро ( преди 2 години )
    Алооуу,Една кола не е само двигател!Щял да работи ненам колко си години и километри! А това, че наполовината на тия километри и години, купето се е разпаднало от ръжда и триста пъти си влизал в сервиз за всичко друго, това не се брои, така ли?!
fallback
Последни