IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-AMG C 63 стана хибрид с „турбо четворка“

Задвижващият агрегат ще развива 679 к.с. и 750 Нм въртящ момент

Предишното поколение на Mercedes-AMG C 63 във версията S 4Matic+ беше оборудвано с 4,0-литров битурбо V8 двигател с мощност 510 к.с. и 700 Нм. Сега предстои излизането на неговия наследник, който запазва също име, но получава напълно различна задвижваща система.


Mercedes-AMG C 63


Екип на британското издание Autocar успя да се запознае отблизо с прототип на модела, като публикува и негови снимки, на които колата е с лек камуфлаж. За първи път в историята си компактният седан няма да получи V8 двигател, а хибриден силов агрегат, базиран на модифицирания мотор на Mercedes-AMG A 45. Комбинирана мощност е 679 к.с. и 750 к.с., като автомобилът получава модернизирана система за задвижване на четирите колела и намалено тегло.

В случая предната ос се задвижва от 4-цилиндровият турбомотор M 139 с 48-волтов стартер-генеретор и електрическа турбина, като мощността е 477 к.с. Отзад е поставен електрически двигател с мощност 204 к.с. Така новият Mercedes-AMG C 63 превъзхожда основния си конкурент BMW M3 Competition, чиито показатели са 510 к.с. и 650 Нм.


Още снимки на прототипа на новия Mercedes-AMG C63 - вижте в галерията:


Динамичните характеристики все още не са разкрити, но ускорението от 0 до 100 км/ч би трябвало да отнема 3,5 секунди. Основното е, че 4-цилиндровият бензинов двигател тежи с 48,5 кг по-малко от досегашния V8 M 177, като това компенсира добавянето на електромотор. Освен това, C 63 получава по-нисък център на тежестта и нова система за задвижване на всички колела, което позволява по-прецизен контрол на сцеплението на всяка ос.

Снимки: Autocar

0 от 500