Автомобилна история е пълна с десетки примери, когато маркетолозите на даден производител са измисляли ефектно име за някой скучен модел. И никой не успява да ги разубеди. Така някои доста противоречиви автомобили получиха названия като „Storm” (буря), „Avenger”(отмъстител) и тем подобни. Дори това обаче не успя да им помогне да се утвърдят на пазара. С помощта на колегите от изданието Motor ви предлагаме няколко примера за коли с гръмки имена, които така и не успяха да се превърнат в хитове.
Гръмкото име не помага да продажбите (ГАЛЕРИЯ):
Mitsubishi Xpander
Трудно е да се обвиняват японските автомобилни производители за оскъдно въображение. В случая има превозно средство, което трудно може да бъде идентифицирано като представител на определен клас. То получава името „Разширител“ и дебютира през 2017 г. на пазара в Индонезия, където бързо се превръща в хит. Маркетолозите твърдят, че при създадането на Xpander компанията е „комбинирала своя опит в областта на истинските SUV и просторните MPV", но всъщност този автомобил е изграден на обикновена платформа с предно задвижване, която е комбинирана с атмосферен двигател със 105 к.с.
Трудно е да се обвиняват японските автомобилни производители за оскъдно въображение. В случая има превозно средство, което трудно може да бъде идентифицирано като представител на определен клас. То получава името „Разширител“ и дебютира през 2017 г. на пазара в Индонезия, където бързо се превръща в хит. Маркетолозите твърдят, че при създадането на Xpander компанията е „комбинирала своя опит в областта на истинските SUV и просторните MPV", но всъщност този автомобил е изграден на обикновена платформа с предно задвижване, която е комбинирана с атмосферен двигател със 105 к.с.