fallback

10-те най-ужасни коли в историята

Сред тях има два автомобила от Източна Европа, но те не са руски

Кои са най-лошите автомобили в историята? Подобни класация се появяват много често в различни издание, като обикновено моделите са оценявани по техния външен вид. Понякога под внимание обаче се взима и представянето на съответното превозно средство на пазара, но и за него основна роля играе именно дизайнът. Оценяват се също и проблемите с различните системи и агрегати.

В случая класацията е на експертите от американското онлайн-издание Edmunds, което има за цел да подпомага потребителите. Неговите експерти оценяват различните модели на пазара, за да могат да улеснят евентуалните им купувачи. В случая те са направили свой Топ 10 на най-ужасните автомобили в историята, който ви представяме.

10-те най-ужасни автомобила в историята (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #27
    до 25 ( преди 1 година )
    Изета не е спасявала BMW от фалит. Изета е просто продукт от мизерните следвоенни години,когато в Германия не могат да се правят нормални автомобили заради недостиг на материали. До фалит се докарват по-късно с много скъпото 507, и от фалит ги спасява компактният модел BMW 700
  • #26
    анонимен ( преди 2 години )
    Видните български умове и инженерни гении са се изказали под статията. Колко коли проектирахте , конструирахте ? Критикува нашия българин москвичи, лади , фордове , бмв-та и тн.и тн. Масово народа името си не може да напише правилно, таблицата за умножение я помни като алкохолизиран сън, но важното е , че има мнение по всички въпроси. Трагедия българска!
  • #25
    анонимен ( преди 2 години )
    Не разбрах какъв е проблема с izzeta-та. Нали именно тя е спасила bmw от фалит.
  • #24
    Наблюдател ( преди 2 години )
    Защо не започнете със Запорожец и Москвич.
  • #23
    хахаха 13 ( преди 2 години )
    Дачия я има на първите места, но като най-опасна при катастрофа. А и визията е на Москвич.
  • #22
    хъмммм ( преди 2 години )
    Само Форд имат 10 преди фокус и 10 след него.
  • #21
    Възмутен ( преди 2 години )
    Десет най, и чета за един автомобил,Абе вие *** ли сте.
  • #20
    Запознат ( преди 2 години )
    Не, Югото не е добър автомобил, колкото и да ви лъжат за това. Двигатели те им бяха много слаби и дефектни. Масово от завода излизаха дефектни, харчеха много масло и изкарваха по 50-60 000 км до основен ремонт, който нямаше сметка да се прави, а направо се слагаше двигател от Фиат, ако има някой тираджия да ти докара от Италия или се слагаше мотор от Жигули. Така вече Югото по-ставаше и заради това толкова много ги карат и ги има още, защото не са оригиналните двигатели.
  • #19
    Сашо ( преди 2 години )
    За времето си югото е много добър автомобил! Ако знаете По какви пътища ги карат тия коли в бивша Югославия, а и сега още ги карат. Не му е мястото в тая класация.
  • #18
    Чеги Набара ( преди 2 години )
    Трабанта, няма нищо общо с пластмаса, кой разбирач го каза, каросерията е смес между пресован памук и картон...
fallback
Последни