fallback

Шефът на Mercedes: Бяхме пияни, когато приехме да направим AMG One

Ола Каленис намери любопитно извинение за забавянето на хиперколата

Концепцията Mercedes Project One беше представена от германският производител през 2017 г. Тогава компанията обеща, че автомобилът ще излезе в ограничена серия от 275 бройки, като серийното му производство ще стартира през 2019 г.

Три години по-късно колата все още не е качена на конвейера, но в Mercedes не са се отказали от плана, който предвижда всички бройки от модела да бъдат произведени до края на този година. Опитвайки се да обясни причините за забавянето, ръководителят на компанията Ола Калениус се позова на технически трудности при изпълнението на проекта и дори се пошегува, че членовете на борда на директорите, дали зелена светлина за изграждането на AMG One са били пияни по време на дискусията.

„Инженерният екип на AMG, заедно с момчетата от завода за двигатели за Формула 1, дойдоха при нас преди няколко години и казаха, че имат брилянтна идея да поставят двигател от F1 в пътен автомобил. Трябва да проверя протокола от тази среща, но съм сигурен, че всички бяхме пияни, когато одобрихме този план“, пошегува се Калениус.

Основната трудност при AMG One е хибридната задвижваща система с мощност 1000 к.с., базирана на 1,6-литров V6 турбо двигател, заимстван от Формула 1. Дизайнерите на Mercedes не успяха да приведат характеристиките му в съответствие с гражданските стандарти за минимални вредни емисии в атмосферата.

Сега от компанията обещават да зарадват феновете на марката с новини за проекта в следващите дни. Също така, Mercedes подготвя документален филм за това как е създаден AMG One и за трудностите, пред които е изправен отборът. Очаква се форматът да наподобява поредицата на Netflix „Drive to Survive“, посветена на Формула 1.

fallback
  • #12
    Petroff ( преди 2 години )
    Имах предвид тойота супра
  • #11
    Petroff ( преди 2 години )
    До 10Дачия получава от Рено.Да направиш от една средняшка кола, ниско бюджетна е добра маркетинг стратегия, но нищо повече. Това, че това супра има немски мотор означава ли, че тойота не са производител номер 1 в света. Или Нисан гтр - френска скоростна кутия и немско окачване... Дачия е просто отлична бизнес стратегия на рено и пъна инженерна трагедия - ако човек иска да изпита удоволствие или комфорт при шофиране или возене в автомобил.
  • #10
    до 9 ( преди 2 години )
    Какво им дава ли?! Ами дава им това с което се правят автомобили, но на теб мозък няма кой да ти даде явно щом не знаеш, но коментираш. Пусни си търсачката и ще разбереш кои модели на Магарцедесите са със същите двигатели и платформи, като на Дачия. Ако не знеш, че споделят такива неща и немците ги представят за премиум, то ти си тотал щета.
  • #9
    v-1 ( преди 2 години )
    И какво им дават Дачия на МБ, бе смехурко :)))Тук както винаги коментират предимно душевно болни хора :DКарай си Дачията и се убеждавай, че е по-добра от Мерц :))))
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    7-ми, гледай какво пущат Дачия и след няколко години ще го видиш в Магарцедес. Браво на Рено и румънците, че дават технологии на пияните немци, които са идоли на такива безгръбначни като теб. Това да се кефиш, че пияни ти правят колите е диагноза. Явно и ти си алкохолик, като тях и заради това им се радваш.
  • #7
    До 5 ( преди 2 години )
    Абе пияни, но това което видиш днес да извадят трите марки, ще го видиш след няколко години да започнат да предлагат и останалите марки по света. Така, че нека пият повече тия германци, че ако чакахме на азиатците щяхме да се возим в рикши.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Всеки нов Мерцедес S или Maybach е направен за Китай, там се продават повечето и не се чудете защо вътре е направено като китайски фестивал на хвърчилата и защо чашите за уиски са заменени с чаши за чай.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Имам чувството, че там са перманентно пияни и надрусани дори. Да правиш коли на платформа и с двигатели, които ползва Дачия и да ги продаваш, като премиум, какво е? Ако не е диагноза, здраве му кажи! И другите 2 немски автомобилни компании ВАГ и БМВ не са по-цвете. Същите шмекерии и тарикати са. Немски пияндета! Дори не ги е срам да го кажат. Продукцията им наистина е пиянска...
  • #4
    Китайско ферари ( преди 2 години )
    Поне да бяхте измислили по оригинален дизайн, били сте пияни като сте го позволили китайците правят по оригинални коли от това недоразумение.
  • #3
    Е кво ( преди 2 години )
    Теб ли да сложат.
fallback
Последни